دانلود Benthic Software GoldSqall 1.0.104 x86/x64 – نرم افزار مدیریت و اجرای کوئری بر روی پایگاه داده

دانلود Benthic Software GoldSqall 1.0.104 - نرم افزار مدیریت و اجرای کوئری بر روی پایگاه داده

 

دانلود Benthic Software GoldSqall

| نرم افزار مدیریت و اجرای کوئری بر روی پایگاه داده |

 

Benthic Software GoldSqall 1.0.104 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور مدیریت، ویرایش و نوشتن کوئری‌ برای پایگاه داده است. با این برنامه، شما به راحتی می‌توانید به انواع پایگاه‌های داده Oracle, PostgreSQL, MySQL, Firebird, SQL Server و … متصل شده و به راحتی به مدیریت پایگاه داده خود بپردازید. این برنامه از OLEDB/ODBC درایور پشتیبانی داشته و محیطی را برای شما فراهم می‌کند تا در آن به آسانی بتوانید کوئری‌های SQL را بنویسید و آن‌ها را ویرایش کنید.

در محیط این نرم افزار، کاربر به راحتی می‌تواند با پایگاه داده مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و کوئری‌های مورد نظر خود را بر روی آن اجرا کند. همانطور که می‌دانید، کوئری‌نویسی در پایگاه داده، روشی است که با استفاده از آن می‌توان دیتا را از پایگاه‌های داده‌ای رابطه‌ای استخراج کرد. این برنامه با وجود حجم اندک خود، به شما امکانی می‌دهد تا به راحتی بتوانید با انواع پایگاه‌های داده رایج ارتباط برقرار کرده و به مدیریت دیتای موجود در آن بپردازید. هم اکنون می توانید نرم افزار Benthic Software GoldSqall را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Benthic Software GoldSqall :

پشتیبانی کامل از Oracle, MySQL, PostgreSQL, Firebird, SQLServer

– پشتیبانی از OLEDB/ODBC برای انواع پایگاه داده

– دارا بودن امکان نوشتن و اجرا کردن کوئری‌های SQL

– امکان ساخت متغیر و استفاده از آن در نوشتن و اجرای کوئری‌ها

– پشتیبانی و یکپارچگی با پروژه‌های C++, PHP, Pascal و …

– امکان مشاهده جداول، ستون‌ها، استور پروسیجرها و …

– امکان اکسپورت گرفتن از دیتا در فرمت Excel, Calc, CSV, XML و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Benthic Software GoldSqall.cover1  300x187 - دانلود Benthic Software GoldSqall 1.0.104 x86/x64 - نرم افزار مدیریت و اجرای کوئری بر روی پایگاه داده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR