دانلود vcf2csv 24.03 – مبدل فرمت VCF به CSV

دانلود vcf2csv 24.03 - مبدل فرمت VCF به CSV

 

دانلود vcf2csv

| مبدل فرمت VCF به CSV |

 

vcf2csv 24.03 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور انتقال دیتای مربوط به شماره تلفن‌ها از فرمت وی‌سی‌اف به فرمت سی‌اس‌وی است که می‌توان تمام این فرآیند را با طی چند قدم ساده به انجام رساند. این اپ در واقع یک راهکار جدید و ساده برای تبدیل فرمت VCF به CSV است که در مقایسه با انواع دیگر ابزارهای موجود در این زمینه، سریع و سبک‌تر عمل می‌کند و کاربر می‌تواند با دانش حداقلی در حوزه مهارت‌های کار با رایانه، از امکانات این ابزار نهایت استفاده را داشته باشد. برای آن دسته از ما که هنوز به مدل‌های قدیمی تلفن همراه متکی هستیم، فرمت VCF به خوبی شناخته شده است. اینکه بتوان این فایل‌ها را به CSV تبدیل کرد به نوبه خود می‌تواند مفید و کاربردی باشد. همانطور که از نام این ابزار پیداست، هدف از این برنامه این است که بتوان در چند مرحله ساده و بدون هیچ دردسری محتوای VCard را به Excel تبدیل کرد.

برخلاف ابزارهای دیگر، این برنامه همه آن‌چیزی که برای تبدیل VCF به CSV احتیاج دارید را در خود جای داده است تا کاربر بتواند فایل‌های خود را بدون نیاز به ابزارهای مشابه به فرمت مقصد تبدیل کند. عملکرد این نرم افزار بر مبنای یک تنظیمات ساده در فایل INI است. شما می‌توانید مشخصات مربوط به تبدیل شامل فایل مبدأ و مقصد را در این فایل وارد و ذخیره کنید و در نهایت با یک دستور ساده از طریق خط فرمان، فرآیند تبدیل را به انجام برسانید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار vcf2csv را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار vcf2csv :

– امکان تبدیل آسان فرمت VCF بخ CSV

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان از طریق چند کلیک ساده

– قابلیت تنظیم آسان فایل مبدأ و مقصد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

vcf2csv.cover1  300x241 - دانلود vcf2csv 24.03 - مبدل فرمت VCF به CSV vcf2csv.cover  300x241 - دانلود vcf2csv 24.03 - مبدل فرمت VCF به CSV

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 60 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR