دانلود بازی Real Bike Racing 1.0.7 – مسابقات موتورسواری برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Real Bike Racing 1.0.7 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Real Bike Racing برای اندروید

| بازی مسابقات موتورسواری برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Real Bike Racing 1.0.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی Italy Games است. به شبیه‌سازی واقع‌گرایانه موتورسواری خوش آمدید! در این بازی اندرویدی، فرصتی برایتان محیاست تا بتوانید همچون یک موتورسوار حرفه‌ای و خبره، موتورسیکلت خود را انتخاب و با سایرین به رقابت بپردازید. در این بازی اندرویدی، شما علاقه‌مندان به موتورسواری می‌توانید وسیله نقلیه خود را از میان مدل‌های متنوع انتخاب و رقابتی پرهیجان و جذاب را آغاز کنید.

تاکنون عناوین مختلفی از بازی‌های مسابقه‌ای عرضه شده‌اند، با این حال بازی Real Bike Racing را می‌توان در لیست برترین‌های آنان قرار داد. مهم‌ترین وظیفه شما در این بازی، مسابقه با حریفان و کسب مقام نخست در جریان رقابت‌ با آنان است. تعداد مختلف انواع موتور سیکلت‌ها، توانایی رانندگی در مسیرهای متنوع، امکان کسب امتیازات بالا در صورت کسب رتبه‌های نخست و … از مهم‌ترین ویژگی‌های قابل توجه در مورد این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Real Bike Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Real Bike Racing :

– دارا بودن 10 مدل مختلف از انواع موتور سیکلت‌ها

– امکان زیر نظر گرفتن حریفان در آینه بغل موتور سیکلت

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه گیم‌پلی بازی

– طراحی گرافیکی فوق‌العاده

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Real Bike Racing1 150x84 - دانلود بازی Real Bike Racing 1.0.7 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + پول بی نهایت Real Bike Racing2 150x84 - دانلود بازی Real Bike Racing 1.0.7 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + پول بی نهایت Real Bike Racing3 150x84 - دانلود بازی Real Bike Racing 1.0.7 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + پول بی نهایت Real Bike Racing4 150x84 - دانلود بازی Real Bike Racing 1.0.7 - مسابقات موتورسواری برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR