اپل مپس در اندروید و ویندوز؛ چگونه از Apple Maps در Android یا Windows استفاده کنیم؟

اپل مپس در اندروید و ویندوز؛ چگونه از Apple Maps در Android یا Windows استفاده کنیم؟

 

اپل مپس در اندروید و ویندوز

| چگونه از Apple Maps در Android یا Windows استفاده کنیم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، از سرویس نقشه‌های اپل (Apple Maps) که به طور پیش‌فرض فقط در iOS و macOS در دسترس است، بدون هیچ محدودیتی در دستگاه‌های Android/Windows استفاده کنید. اپل مپس یک سرویس تعاملی نقشه است که توسط شرکت اپل برای دستگاه‌های iOS و macOS منتشر شده و به طور پیش‌فرض بر روی دستگاه‌های ساخت اپل در دسترس قرار دارد. این سرویس به کاربران امکان می‌دهد تا نقشه‌های دقیق و کاملی از کشورها، شهرها و جاده‌ها را مشاهده کنند و از آن‌ها برای مسیریابی، جستجوی مکان و مشاهده اطلاعات مفید استفاده کنند.

همانطور که می‌دانیم، به طور پیش‌فرض اپل مپس فقط در دستگاه‌های اپل در دسترس قرار دارد؛ در این مطلب از سایت یاس دانلود آموزشی را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که از طریق آن بتوانید Apple Maps را هم بر روی اندروید هم بر روی ویندوز استفاده کنید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

در سال 208، اپل MapKit JS را به عنوان API خود برای توسعه‌دهندگان معرفی کرد. به کمک آن، دولوپرها می‌توانند از اپل مپس در وب‌سایت‌ها استفاده کنند. مرورگر اینترنتی DuckDuckGo از این فریمورک استفاده کرده و آن را به عنوان سرویس اصلی نقشه های خود در این مرورگر معرفی نموده است.

برای استفاده از اپل مپس، کافی‌ست DuckDuckGo را بر روی ویندوز یا اندروید نصب کنید و سپس از این مرورگر، آدرس دلخواه یا اسم شهر را در گوگل جستجو کنید.

AppleMapsOnWindows.cover1  300x99 - اپل مپس در اندروید و ویندوز؛ چگونه از Apple Maps در Android یا Windows استفاده کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR