دانلود Tenorshare UltData Windows 7.4.1.0 – نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

دانلود Tenorshare UltData Windows 7.0.0.30 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 

دانلود Tenorshare UltData Windows

| نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده |

 

Tenorshare UltData Windows 7.4.1.0 نام نرم افزاری است که می‌تواند با یک اسکن عمیق از حافظه سیستم، اطلاعات حذف شده کاربر را با سرعت بسیار بالایی بازگردانی کند. اگر شما هم به تازگی با یک فاجعه از دست دادن اطلاعات شخصی در کامپیوتر مواجه شده‌اید، ما برایتان یک راهکار مناسب و عالی را برای بازگردانی اطلاعات در نظر گرفته‌ایم. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید اطلاعات حذف شده خود را تنها با چند کلیک ساده بازگردانی کرده و پس از مشاهده نتایج، به صورت انتخابی فایل‌ها را ذخیره کنید.

برای این نرم افزار فرق چندانی نمی‌کند که شما اطلاعات دیجیتالی خود را طی چه مراحلی از دست داده باشید. به عنوان مثال، ممکن است تصاویر شما به دلیل فرمت کردن یک درایو از دست رفته و یا اینکه به صورت تصادفی توسط خودتان پاک شده‌ باشند. در هر صورت، این برنامه می‌تواند اطلاعات حذف شده شما را با بالاترین درصد موفقیت برایتان بازگردانی کند. این برنامه از انواع حافظه‌های ذخیره‌سازی در ویندوز پشتیبانی کامل داشته و این امکان را مهیا می‌سازد تا بتوانید بدون هیچگونه محدودیتی و تنها با چند کلیک ساده، اطلاعات حذف شده را بازگردانی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Tenorshare UltData Windows را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Tenorshare UltData Windows :

– امکان بازیابی اطلاعات حذف شده بر اثر ارورهای نرم افزاری، ویروس‌های رایانه‌ای، کرش سیستم، ارور در ذخیره فایل و …

– امکان بازیابی اطلاعات در سناریوی حذف تصادفی اطلاعات توسط خودش شخص، فرمت حافظه، خالی کردن سطع زباله ویندوز و …

– امکان بازگردانی اطلاعات در صورت آسیب دیدن دیسک سخت، بد سکتور و …

– سازگاری با انواع حافظه‌های دیجیتالی در ویندوز

– توانایی بازیابی اطلاعاتی همچون تصاویر، ویدیوها، فایل‌های صوتی، ایمیل‌ها، اسناد پی‌دی‌اف، فایل‌های فشرده، فایل‌های سیستمی و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tenorshare UltData Windows.cover1  300x191 - دانلود Tenorshare UltData Windows 7.4.1.0 - نرم افزار بازیابی اطلاعات حذف شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR