افزایش عمر باتری آیفون؛ معرفی قابلیت Optimized Battery Charging

افزایش عمر باتری آیفون؛ معرفی قابلیت Optimized Battery Charging

 

آموزش افزایش عمر باتری آیفون

| شارژ هوشمندانه‌ی آیفون با استفاده از قابلیت Optimized Battery Charging |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، عمر باتری گوشی آیفون خود را بالا ببرید. با توجه به محبوبیت بسیار بالای گوشی‌های آیفون در ایران و حساسیت بسیاری از کاربران بر روی موضوع سلامت باتری (Battery Health)، در این مطلب از سایت یاس دانلود، آموزشی را برای شما مدنظر داریم که با استفاده از آن بتوانید عمر و سلامت باتری آیفون خود را بهبود بخشید.

این قابلیت که تحت عنوان شارژ بهینه‌ی باتری (Optimized Battery Charging) در سیستم‌عامل iOS 13 به بعد معرفی شده است، به شما کمک می‌کند تا بتوانید به شکلی هوشمندانه‌تر دستگاه خود را شارژ کنید و بدین طریق، از کاهش سریع سلامت باتری جلوگیری کرده و شارژدهی باتری آیفون خود را بهینه‌تر کنید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

امروزه بسیاری از گوشی‌های هوشمند مجهز به باتری لیتیوم-یون هستند. این باتری‌ها مقدار محدودی عمر دارند و خالی شدن سریع باتری در یک ایفون گران قیمت مسئله‌ای است که می‌تواند برای همه ما آزاردهنده باشد. شارژ بهینه باتری یک ویژگی جدید و مفید در تمام آیفون‌هایی است که دارای iOS 13 و بالاتر هستند. شارژ بهینه باتری با این مراحل به بهبود سلامتی باتری کمک می‌کند:

– آیفون به صورت روزانه استفاده شما از تلفن همراه را نظارت می‌کند و زمانی که آن را به شارژر برای مدت طولانی وصل می‌کنید (مانند زمانی که در شب خوابیده‌اید)، آن را تحت نظر قرار می‌دهد.

1- در ابتدا شارژ بهینه باتری آیفون، باتری را تا 80٪ شارژ می‌کند.

2- در ادامه زمان جداسازی آیفون از شارژر را پیش‌بینی می‌کند و شارژ آن به 100٪ را به تأخیر می‌اندازد.

Optimized Battery Charging جریان الکتریکی که منجر به شارژ شدن می‌شود را در 80٪ متوقف می‌کند. سپس با یک الگوریتم پیش‌بینی، زمان بیدار شدن شما را تخمین می‌زند و پیش از رسیدن به این زمان، آیفون را در حالت 100٪ به شما تحویل می‌دهد. کل این فرآیند به بهینه‌سازی جریان شارژ شدن باتری کمک می‌کند.

برای فعال‌سازی Optimized Battery Charging، مطابق تصویر زیر عمل کنید:

Optimized Battery Charging.cover1  300x213 - افزایش عمر باتری آیفون؛ معرفی قابلیت Optimized Battery Charging

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR