دانلود microStudio 24.01.29 – میکرو استودیو؛ بازی‌سازی برای مبتدیان

دانلود microStudio 24.01.29 - میکرو استودیو؛ بازی‌سازی برای مبتدیان

 

دانلود microStudio

| میکرو استودیو؛ بازی‌سازی برای مبتدیان |

 

microStudio 24.01.29 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای یادگیری مهارت برنامه‌نویسی و ساخت بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز است که به شما اجازه می‌دهد که حتی با مبتدیانه‌ترین مهارت‌ها هم بتوانید مسیر خود را در برنامه‌نویسی آغاز کنید. برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده‌ی صنعت بازی، راه طولانی در پیش است. اما بالاخره باید از جایی شروع کرد. اگر که شما نیز از علاقه‌مندان به یادگیری مهارت توسعه نرم افزار هستید، احتمالا ساخت بازی برایتان موضوعی جذاب خواهد بود.

با توجه به در دسترس بودن انواع موتورهای بازی‌سازی، بسیاری از دولوپرها برای ساخت بازی از این راهکارها برای ساخت بازی استفاده می‌کنند. در این مطلب، یک ابزار ساده و کاربردی تحت عنوان میکرو استودیو را برای شما آماده کرده‌ایم که مناسب افرادی است که به تازگی قصد ورود به صنعت بازی‌سازی را دارند. طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و به دلیل وجود مستندات بسیار، کاربر می‌تواند به سرعت طرز استفاده از آن را فرا گرفته و ایده‌های خود را برای ساخت بازی‌ها عملی کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار microStudio را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار microStudio :

– دارا بودن محیط ویرایشگر گرافیکی (تصویر / پیکسل آرت)

– امکان ویرایش مپ بازی‌ها

– دارا بودن نمایش ویرایشگر کد

– امکان اضافه کردن موزیک و صدا

– قابلیت خروجی گرفتن در فرمت قابل اجرا برای ویندوز، لینوکس، مک و حتی موبایل (اندروید) با یک کلیک

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

microStudio.cover1  300x200 - دانلود microStudio 24.01.29 - میکرو استودیو؛ بازی‌سازی برای مبتدیان microStudio.cover2  300x200 - دانلود microStudio 24.01.29 - میکرو استودیو؛ بازی‌سازی برای مبتدیان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 163 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR