آموزش جنگو انتخابی مناسب در طراحی سایت

آموزش جنگو برای طراحی سایت

 

طراحی سایت دانشی است که نیاز به آن روز به روز بیشتر می شود. افرادی که به آینده فکر می کنند و می‌خواهند کار خود را گسترش دهند، باید به سمت تکنولوژی حرکت کنند و کار خود را با آن هم راستا کنند. صاحبین مشاغل چه در محیط واقعی باشند و چه در دنیای وب؛ باید به بهترین نحو میزبان مخاطبانشان باشند. اینجاست که به اهمیت طراحی سایت پی می‌بریم. بهترین سایت ها نیز سایت هایی هستند که با جنگو پیاده سازی شده اند.

در اصل می توان گفت آموزش جنگو بهترین گزینه در طراحی یک سایت است. یک وب سایت خوب علاوه بر طراحی زیبا و جذاب باید کاربردی نیز باشد و هر کاربری با هر خصوصیاتی بتواند با آن کار کند. اگر این ویژگی را مهیا نکنیم؛ حتی زیباترین طراحی بصری نیز نمی‌تواند کاربر را در سایت نگه دارد. اما نکته ای که قبل از این ها اهمیت دارد؛ طراحی بک اند یک سایت است. چرا که بک اند می تواند هر آنچه را که یک سایت به آن نیاز دارد، پیاده سازی کند. قطعا در همین لحظه از خود می‌پرسید که چرا جنگو مناسب ترین گزینه در طراحی سایت است؟ در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم.

آموزش جنگو؛ شروعی قدرتمند در طراحی سایت

جنگو یکی از فریم ورک های قدرتمند پایتون است که در حوزه طراحی وب استفاده می شود. فریم ورک جنگو این امکان را به شما می دهد که وب سایت خود را به سرعت گسترش دهید و در کنار آن آیتم امنیت را نیز داشته باشید. در حال حاضر آموزش جنگو با پایتون یکی از پرتقاضا ترین آموزش ها در حوزه طراحی سایت است، چرا که وب سایت هایی که با این فریم ورک طراحی می شوند؛ قابل توسعه و نگهداری هستند و کمترین میزان مشکلات را نسبت به سایر وب سایت ها دارند.

این فریم ورک همچنین به صورت رایگان و منبع باز در اختیار توسعه دهندگانش قرار دارد. با استفاده از آموزش جنگو می توانید بهترین وب سایت ها را طراحی کنید و از مزایای آن بهره مند شوید. در ادامه تعدادی از ویژگی های جنگو را آورده ایم تا هرچه بیش تر مزایای این فریم ورک قدرتمند پایتونی را بشناسید.

 

کامل بودن

جنگو کامل ترین فریمورک در طراحی وب است. این فریم ورک به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که هر آنچه را که یک وب سایت احتیاج دارد به صورت یکپارچه و سازگار پیاده سازی کنند.

 

همه کاره بودن

جنگو برای ساختن هر نوع وب سایتی که فکرش را کنید؛ مناسب است. جنگو می تواند هر نوع محتوایی را با هر نوع قالبی که وجود دارد ارائه دهد. برنامه نویسانی که از جنگو استفاده می کنند، می توانند در صورت لزوم به گسترش آن بپردازند و این کار را بدون هیچ مشکلی انجام دهند.

 

images 1663486593 - آموزش جنگو انتخابی مناسب در طراحی سایت

امن بودن

یکی از بارز ترین ویژگی های این فریم ورک امنیتی است که برای وب سایت به ارمغان می آورد. آموزش جنگو این امکان را فراهم کرده است از اشتباهات رایجی مانند قرار دادن اطلاعات در فضای پر خطر و آسیب پذیر جلوگیری شود. توسعه دهنگان می توانند با استفاده از این فریم ورک رمز های عبور و حساب های کاربری ایجاد شده را نیز مدیریت کنند.

اگر بخواهیم با یک توضیح کوتاه؛ امنیت جنگو را اثبات کنیم؛ باید به تفسیر سیستم مدیریت رمز عبور آن بپردازیم. جنگو امنیت رمز های عبور را با استفاده از سیستم هش برقرار می کند. سیستم هش به این صورت کار می کند که یک رمز عبور با طول ثابت را ارسال می کند. جنگو می تواند پس از اجرای آن از طریق تابع هش و مقایسه خروجی با مقدار هش ذخیره شده، صحت رمز عبور وارد شده را بررسی می کند. به دلیل یک طرفه بودن تابع هش، حتی اگر مقدار هش ذخیره شده در معرض خطر قرار بگیرد، برای مهاجم سخت است که رمز عبور اصلی را پیدا کرده و آن دسترسی پیدا کند.

 

قابلیت نگهداری

کدنویسی جنگو به صورتی است که قابلیت نگهداری و استفاده مجدد از کد ها را فراهم کرده است. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم این کد ها از قابلیت DRY پیروی می کند. این اصل کمک می کند تا کد های شما بهینه شود و دیگر کد تکراری نداشته باشید.

 

مقیاس پذیری

این فریمورک محبوب پایتون بر اساس معماری مبتنی بر کامپوننت طراحی شده است و هر بخش از معماری آن مستقل از سایر بخش ها است. این ویژگی باعث شده است که مقیاس ها در صورت نیاز تغییر کند یا جایگزین شود. داشتن جدایی واضح بین بخش‌های مختلف به این معنی است که می‌تواند با افزودن سخت ‌افزار در هر سطحی، برای افزایش ترافیک مقیاس‌بندی شود. اینستاگرام و Disqus دو پلتفرمی هستند که از جنگو در توسعه آن ها استفاده شده است.

 

قابل حمل

جنگو با استفاده از بهترین زبان برنامه نویسی؛ یعنی پایتون نوشته شده است و این بدین معنی است که توانایی اجرا روی هر پلتفرمی را دارد. شما می توانید با استفاده از این ویژگی برنامه هایی را که نوشتید در پلتفرم هایی چون  لینوکس، ویندوز و macOS اجرا کنید. همچنین جنگو توانایی پشتیبانی از زیر ساخت ها و اسناد خاص را نیز دارد.

images 1663486611 - آموزش جنگو انتخابی مناسب در طراحی سایت

چرا آموزش جنگو محبوب است؟

محبوبیت آموزش جنگو به علت تعداد بسیار بالای پروژه های آن و درآمد های چند ده میلیونی است که از این پروژه ها به دست می آید. سایت های پر طرفدار بسیاری چون Disqus، Instagram، Knight Foundation، MacArthur Foundation، Mozilla، National Geographic، Open Knowledge Foundation، Pinterest، و Open Stack از جنگو استفاده می کنند که نتیجه استفاده و اعتماد به این فریم ورک را نیز به خوبی گرفته اند.

 

گام بعدی در طراحی سایت

پس از آن که پایه های یک سایت را با استفاده از جنگو محکم بستید، نوبت به طراحی سایت در سمت کاربر می رسد. در این قسمت شما باید به آموزش طراحی سایت بپردازید. البته برنامه نویسیان می توانند هر یک از این حوزه ها را به تنهایی دنبال کنند و در بک اند یا فرانت اند به تخصص برسند و در همان حوزه فعالیت کنند. طراح سایت وظیفه بسیار مهم پیاده سازی سمت کلاینت سایت را بر عهده دارد و اهمیت این بخش نیز به اندازه بک اند سایت است.

زبان برنامه نویسی در قسمت سمت کاربر یک وب سایت متفاوت از زبان بک اند آن است. برای پیاده سازی این بخش ابتدا باید HTML و CSS را بیاموزید. پس از باید به سراغ محبوب ترین زبان برنامه نویسی فرانت اند یعنی؛ جاوا اسکریپت بروید. و در آخر هم باید قدرتمند ترین فریم ورک جاوا اسکریپت یعنی؛ ری اکت را بیاموزید. پس از یادگیری همه این موارد شما به یک فرانت اند کار حرفه ای تبدیل شده اید و می توانید هر نوع پروژه ای را پیاده سازی کنید.

 

خلاصه ای از آموزش جنگو و طراحی سایت

طراحی سایت به دو بخش فرانت اند و بک اند تقسیم می شود که آموزش جنگو یکی از بهترین راه ها برای ورود به دنیای طراحی سایت در بخش بک اند است. همچنین می توان گفت بهترین گزینه برای ورود به حوزه فرانت اند نیز آموزش ری اکت است. کنار هم قرار گرفتن این دو باعث ایجاد یک سایت کاربر پسند و حرفه ای می شود. علاوه بر حرفه ای بودن و یادگیری آسان ری اکت و جنگو، بازار کار رو به رشد آن ها نیز دلیل دیگری در مقبولیت و محبوبیت این دو است.

قطعا زبان های دیگری نیز برای پیاده سازی فرانت اند و بک اند وجود دارد، اما هیچ کدام نتوانسته اند به اندازه جنگو پایتون و ری اکت خوش بدرخشند. به نظر شما بهترین زبان در پیاده سازی فرانت اند و بک اند چیست؟ علت این انتخاب چیست؟ لطفا جواب سوالات و همچنین نظرات خود را در قسمت کامنت با ما و بقیه کاربران به اشتراک بگذارید.

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR