دانلود بازی Flaming Core 3.2.6 – هسته شعله‌ور برای اندروید

دانلود بازی Flaming Core 3.2.6 - هسته شعله‌ور برای اندروید

 

دانلود بازی Flaming Core برای اندروید

| بازی هسته شعله‌ور برای اندروید |

 

Flaming Core 3.2.6 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی Habby است. به دنیای هکرها خوش آمدید! تمامی دوستان شما هک شده و در حال حاضر همه چیز دست به دست هم داده شما را نیز از عرصه حذف کنند. بر اساس داستان این بازی، امنیت دنیا به این ماموریت مهم و حیاتی بستگی دارد: کنترل هسته شعله‌ور! در این بازی، ماموریت کنترل این هسته به شما واگذار شده است و تنها راه بازگرداندن نظم و نجات دنیا این است که هسته شعله‌ور را در فضای بازی حرکت داده و بر دشمنان خود غلبه کنید.

این بازی مهیج و جذاب در مجموع شامل 160 مرحله پرماجرا است که در آن تعداد بسیاری از دشمنان برای شما تله‌گذاری می‌کنند تا در اجرای ماموریت محوله ناکام باشید. دشمنان شما در این بازی از هیچ تلاشی برای متوقف ساختن این ماموریت دریغ نمی‌کنند؛ از این روی شما باید مهارت خود را در زمینه کنترل این هسته شعله‌ور به کار گیرید و با هدایت آن از طریق محیط‌های مختلف، از خطرات دشمن دوری نمایید. هم اکنون می توانید بازی Flaming Core را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Flaming Core :

– دارا بودن 160 مرحله مهیج و سرگرم‌کننده

– امکان تجربه گیم‌پلی مهیج و جذاب در دنیای هکرها

– قابلیت کسب مهارت‌ها و قدرت‌های جدید

– امکان بازی با یک دست

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Flaming Core1 84x150 - دانلود بازی Flaming Core 3.2.6 - هسته شعله‌ور برای اندروید Flaming Core2 84x150 - دانلود بازی Flaming Core 3.2.6 - هسته شعله‌ور برای اندروید Flaming Core3 84x150 - دانلود بازی Flaming Core 3.2.6 - هسته شعله‌ور برای اندروید Flaming Core4 84x150 - دانلود بازی Flaming Core 3.2.6 - هسته شعله‌ور برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR