دانلود Pipedata-Pro 14.1.08 – نرم افزار طراحی لوله‌کشی

دانلود Pipedata-Pro 14.1.08 - نرم افزار طراحی لوله‌کشی

 

دانلود Pipedata-Pro

| نرم افزار طراحی لوله‌کشی |

 

Pipedata-Pro 14.1.08 نام یک ابزار قدرتمند و شناخته شده در زمینه‌ی طراحی سیستم‌های لوله‌کشی است که امکانات متعددی را در خود جای داده و می‌تواند کلیه نیازهای شما در این زمینه را برآورده کند. این برنامه یک نرم افزار تحلیل سیستم‌های لوله‌کشی در حوزه صنعتی با امکاناتی بسیار گسترده است. این نرم افزار به منظور انجام محاسبات و طراحی لوله‌های صنعتی استفاده می شود و از قابلیت های هیدرولیکی پیچیده برای محاسبه فشار و جریان درون لوله ها استفاده می کند و همچنین امکانات کاملی برای محاسبات و تحلیل های تخصصی در لوله های صنعتی در اختیار کاربران قرار می دهد.

با استفاده از این نرم افزار، قادر خواهید بود تا محاسبات خود را با متغیرهای مختلفی از جمله قطر لوله، جریان، فشار و دمای لوله ها، جریان‌های توربینی و محاسبات تعادل حرارتی انجام دهید. این نرم افزار برای شما امکانات لازم جهت محاسبات دقیق توربین های گازی، کمپرسور ها، پمپ ها و سایر تجهیزات را فراهم می‌کند. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید طراحی‌هایی دقیق و جامع برای سیستم‌های لوله‌کشی انجام دهید. این ابزار، نمونه‌هایی از پیش آماده از طراحی‌های استاندارد لوله‌کشی را نیز در خود دارد و بدین ترتیب به طراح کمک می‌کند تا با کارایی و امنیت بیشتر سیستم‌ها را طراحی و اجرا کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Pipedata-Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Pipedata-Pro :

– افزایش کارایی در حین طراحی سیستم‌های لوله‌کشی

– پشتیبانی از متریک‌های مختلف در زمان طراحی و آنالیز

– امکان محاسبات دما و فشار

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pipedata Pro.cover2  300x219 - دانلود Pipedata-Pro 14.1.08 - نرم افزار طراحی لوله‌کشی Pipedata Pro.cover1  300x225 - دانلود Pipedata-Pro 14.1.08 - نرم افزار طراحی لوله‌کشی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR