دانلود بازی Clockwork برای PC

دانلود بازی Clockwork برای PC

 

دانلود بازی Clockwork برای کامپیوتر

| بازی ماجراجوئی با زمان |

| نسخه PLAZA |

 

Clockwork بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Gamesoft برای کامپیوتر عرضه شده است. Clockwork یک بازی جذاب و ماجرایی است که در شهر Watchtower ، داستانی جالب را روایت می کند. مشکلی بزرگ در جهان روی داده استو شما می بایست آن را رفع کنید ! گذشته این بازی زمانی شکل می گیرد که ساعت جیبی کاراکتر اصلی بازی یعنی Atto به حرف آمده و خود را Milli معرفی می کند. حال Atto و Milli می بایست با کمک همدیگر در شهر کاوش کنند و پیش از آنکه فرصت موجود از دست برود ، مهم ترین وظیفه خود را ایفا کنند.

در این بازی شما با دارا بودن امکان کنترل زمان و سایر توانایی ها ، می توانید 60 مرحله چالش بر انگیز بازی را پشت سر بگذارید. دنیای این بازی فضایی مکانیکی است و Atto یک پسر 8 ساله بود که بدن او تبدیل به فلز شد ، حال او به موجودی مکانیکی تبدیل شده و چیزی از گذشته ی خود به خاطر نمی آورد. تنها چیزی که می داند این است که می بایست به کمک Milli مأموریتی بزرگ را به اتمام برساند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Clockwork را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

clockwork1 clockwork2

 

clockwork3 clockwork4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows Vista / 7 / 8.1 / 10
Processor: Intel Core i3 2.4 GHz Dual-Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GT730 2GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 859 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR