دانلود Instant C# Premium 23.10.16 – تبدیل کدهای ویژوال بیسیک به سی‌شارپ

دانلود Instant C# Premium 19.10.30 - تبدیل کدهای ویژوال بیسیک به سی‌شارپ

 

دانلود #Instant C

| تبدیل کدهای ویژوال بیسیک به سی‌شارپ |

 

Instant C# Premium 23.10.16 نام یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه تبدیل پروژه‌ و کدهای نوشته شده در زبان ویژوال بیسیک دات نت (VB.NET) به سی‌شارپ (#C) است. با استفاده از این برنامه، شما می‌تواند تا حد قابل ملاحظه‌ای در صرف زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و با آسودگی بیشتری پروژه خود را در زبان مقصد تحویل بگیرید. این برنامه قادر است با سرعت زیادی سورس کد نرم افزار VB.NET شما را به #C تبدیل کند. لازم به توضیح است که دقت این برنامه در تبدیل کدها بسیار بالا بوده و با سرعتی زیاد می‌توانند نزدیک به 22 هزار خط کد را تنها در عرض یک دقیقه با زبان سی‌شارپ تبدیل نماید.

همانگونه که می‌دانید، نوشتن یک نرم افزار در زبان برنامه‌نویسی دیگر زمان و هزینه بسیاری را می‌طلبد. حتی در صورتی که زمان کافی برای بازنویسی نرم افزار را در اختیار داشته باشید، باز هم این موضوع اتلاف بیهوده زمان و همچنین برخورد با انواع چالش‌های جدید را برایتان به همراه خواهد داشت. نرم افزار فعلی این امکان را مهیا می‌کند که بتوانید با سرعت و دقت بسیار، سورس کد نرم افزار مدنظر خود را به سی‌شارپ تبدیل کنید و پروژه جدید خود را تنها طی چند دقیقه کوتاه به صورت حاضر و آماده تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Instant C# Premium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Instant C# Premium :

– صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها

– دقت بالا در تبدیل سورس کد

– سادگی و سهولت در استفاده

– امنیت بالای کدها حین فرآیند تبدیل

– انعطاف‌پذیری تبدیل تکه کدها، فایل‌ها، پروژه‌ها، سولوشن‌ها و دایرکتوری‌ها حین فرآیند تبدیل

– قابلیت تبدیل ده‌ها هزار خط کد تنها در عرض چند دقیقه

– مناسب برای توسعه‌دهندگان VB.NET و #C

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Instant CSharp.cover1  300x201 - دانلود Instant C# Premium 23.10.16 - تبدیل کدهای ویژوال بیسیک به سی‌شارپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR