دانلود Wings 3D 2.2.6.1 x86/x64 – نرم افزار رایگان مدل‌سازی 3 بعدی

دانلود Wings 3D 2.2.6.1 x86/x64 - نرم افزار رایگان مدل‌سازی 3 بعدی

 

دانلود Wings 3D

| نرم افزار رایگان مدل‌سازی 3 بعدی |

 

Wings 3D 2.2.6.1 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری رایگان و متن باز در زمینه مدل‌سازی سه بعدی است که به کمک آن، افراد فعال در این حوزه به راحتی می‌توانند مدل‌های مورد نظر خود را طراحی و شبیه‌سازی کنند. از این برنامه کاربر می‌تواند برای مدل‌سازی انواع مدل‌ها استفاده کند. رابط گرافیکی این برنامه تا حد امکان ساده طراحی شده تا افراد بتوانند صرف‌نظر از میزان سطح آشنایی خود با کامپیوتر، از امکانات آن نهایت بهره را ببرند.

مدل‌سازی سه‌بعدی به معنی شبیه‌سازی یا بازسازی مدل کامپیوتری به وسیله کامپیوتر است. به زبان روزمره، مدل‌سازی سه‌بعدی یعنی ساخت مدلی سه‌بعدی از اشیاء زنده یا بی‌جان در محیط‌های گرافیکی رایانه‌ای است. ما در دنیای امروز، با چنین مدل‌های سر و کار بسیار داریم. انیمیشن‌های سه‌بعدی، جلوه‌های ویژه فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌های رایانه‌ای جمله موارد کاربرد این برنامه است. هم اکنون می توانید نرم افزار Wings 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wings 3D :

– دارا بودن ابزارهای حرفه‌ای انتخاب و مدل‌سازی اشیاء

– دارا بودن ابزارهای مدل‌سازی برای عملیات مگنت و وکتور

– دارا بودن کلیدهای میانبر کاربردی

– پشتیبانی از AutoUV Mapping

– دارا بودن امکان مدیریت پلاگین‌ها

– قابلیت ایمپورت و اکسپورت فرمت‌های سه‌بعدی شناخته شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wings 3D.cover1  300x225 - دانلود Wings 3D 2.2.6.1 x86/x64 - نرم افزار رایگان مدل‌سازی 3 بعدی Wings 3D.cover2  300x225 - دانلود Wings 3D 2.2.6.1 x86/x64 - نرم افزار رایگان مدل‌سازی 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR