دانلود Just A Bit Faster 1.0.0 – نرم افزار بهینه‌سازی و بالا بردن سرعت سیستم

دانلود Just A Bit Faster 1.0.0 - نرم افزار بهینه‌سازی و بالا بردن سرعت سیستم

 

دانلود Just A Bit Faster

| نرم افزار بهینه‌سازی و بالا بردن سرعت سیستم |

 

Just A Bit Faster 1.0.0 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور بهینه‌سازی و بالا بردن سرعت سیستم‌عامل ویندوز است که با دارا بودن امکاناتی جامع و کاربردی، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تنها با چند کلیک ساده، سرعت کارکرد سیستم خود را تا حد مطلوبی بالا ببرید. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید پرفرمنس کلی سیستم‌عامل را بالا برده و در اجرا کردن دستورات مختلف، سرعت بهینه‌تری را شاهد باشید. اگر که شما به دنبال راهی برای بالا بردن سرعت سیستم هستید، با انجام تنظیماتی ساده و سریع می‌توانید به نتایج مطلوب خود برسید. نرم افزاری که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، ابزاری این‌چنینی است که می‌تواند با بهبود تنظیمات حریم خصوصی، بهینه‌سازی استارت‌آپ، نظارت بر سلامت هارد دیسک، حذف فایل‌های بلا استفاده و …، پرفرمنس سیستم را تا حد قابل قبولی بالا ببرد.

این نرم افزار مجهز به یک داشبرد قدرتمند و کاربردی است که شما را در اولین نگاه با وضعیت کلی سیستم آشنا می‌کند. در این محیط شما می‌توانید توان پردازنده، فضای رم استفاده شده و … را با اطلاعاتی دقیق و جامع ببینید. ایده اصلی پشت این نرم افزار، بالا بردن پرفرمنس سیستم با پاک‌سازی اطلاعات بلا استفاده است. تنها کافی‌ست که این ابزار را اجرا کنید و سپس مطابق با توصیه‌های آن، تنظیمات سیستم را بهینه‌سازی کنید تا سلامت سیستم را به سطح قابل قبولی ارتقا دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Just A Bit Faster را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Just A Bit Faster :

– امکان بالا بردن سرعت و پرفرمنس سیستم

– توانایی مانیتور کردن سلامت هارد دیسک

– امکان پاک‌سازی فایل‌های بلا استفاده و موقت از سیستم

– قابلیت تغییر در اجرای خودکار برنامه‌ها با بوت شدن سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Just A Bit Faster.cover1  300x172 - دانلود Just A Bit Faster 1.0.0 - نرم افزار بهینه‌سازی و بالا بردن سرعت سیستم Just A Bit Faster.cover2  300x172 - دانلود Just A Bit Faster 1.0.0 - نرم افزار بهینه‌سازی و بالا بردن سرعت سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR