دانلود Fotosifter 2.5.0 x64 – نرم افزار مدیریت، سازمان‌دهی و ویرایش حرفه‌ای تصاویر

دانلود Fotosifter 2.5.0 x64 - نرم افزار مدیریت، سازمان‌دهی و ویرایش حرفه‌ای تصاویر

 

دانلود Fotosifter

| نرم افزار مدیریت، سازمان‌دهی و ویرایش حرفه‌ای تصاویر |

 

Fotosifter 2.5.0 x64 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت تصاویر دیجیتال در سیستم‌عامل ویندوز است که امکاناتی متعدد در این زمینه را به اختیار شما می‌گذارد. با گسترش علم و تکنولوژی، رفته رفته آلبوم‌های عکس قدیمی جای خود را به تصاویر دیجیتالی دادند و این روزها دیگر کمتر شاهد ظاهر کردن عکس‌ها، چاپ و پرینت آنان در مقایسه با حجم تصاویری هستیم که به صورت دیجیتالی در گوشی‌های موبایل، رایانه و … نگهداری می‌شوند. با این وجود، همواره کاربران این نگرانی را دارند که مبادا تصاویر مهم و خاطره‌انگیز آنان تصادفا از سیستم پاک شود و یا اینکه به دلیل نبود یک سازمان‌دهی درست، دسترسی به تصاویر قدیمی برای آن‌ها سخت و دشوار باشد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید مدیریت و سازمان‌دهی دقیقی بر روی عکس‌های خود داشته و به امکاناتی جامع به این منظور دسترسی داشته باشید.

با کمک این برنامه شما می‌توانید مجموعه تصاویر خود از فولدرها و آلبوم‌های مختلف را جمع‌آوری کرده و تنها با یک کلیک آنان را مطابق سلیقخ خود مرتب‌سازی کنید. علاوه بر این، امکانات قدرتمند این نرم افزار در زمینه ویرایش و بهینه‌سازی تصاویر نیز نیازی به تعریف نداشته و هرگونه امکانی که مدنظر شما باشد به شکلی حرفه‌ای در این برنامه گنجانده شده و آماده استفاده می‌باشد. از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به توانایی ساخت فیلم و اسلایدشو از روی عکس‌ها و قابلیت چاپ و به‌اشتراک‌گذاری آلبوم‌ها اشاره کرد.هم اکنون می توانید نرم افزار Fotosifter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Fotosifter :

– قابلیت فراخوانی سریع و آسان مجموعه تصاویر و آلبوم‌ها

– قابلیت ایمپورت تصاویر از دوربین‌های دیجیتال، گوشی‌های هوشمند و …

– قابلیت تگ‌گذاری تصاویر برای جستجوی سریع و ساده‌تر

– امکان مرتب‌سازی تصاویر به صورت شخصی‌سازی شده

– امکان پیش‌نمایش کلی آلبوم‌ها در 3 نمای مختلف

– قابلیت ساخت اسلایدشو و فیلم از روی آلبوم عکس‌ها

– امکان ویرایش حرفه‌ای تصاویر با دارا بودن ده‌ها ابزار قدرتمند

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Fotosifter.cover1  300x169 - دانلود Fotosifter 2.5.0 x64 - نرم افزار مدیریت، سازمان‌دهی و ویرایش حرفه‌ای تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 228 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR