دانلود EMCO UnLock IT 6.0.0 Build 1250 – باز کردن قفل فایل‌ و فولدرهای غیرقابل حذف یا تغییر

دانلود EMCO UnLock IT 6.0.0 Build 1250 - باز کردن قفل فایل‌ و فولدرهای غیرقابل حذف یا تغییر

 

دانلود EMCO UnLock IT

| باز کردن قفل فایل‌ و فولدرهای غیرقابل حذف یا تغییر |

 

EMCO UnLock IT 6.0.0 Build 1250 نرم افزاری است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند به راحتی قفل فایل‌ها و فولدرها را در ویندوز باز کند تا بتوان محدودیت موجود بر روی آن‌ها را برطرف کرد. البته به‌کارگیری واژه “قفل” ممکن است برای برخی چندان ملموس نباشد؛ بنابراین لازم می‌دانیم که موضوع را به شکلی شفاف‌تر برای شما عزیزان تشریح کنید. احتمالا تاکنون برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل یا فولدر در ویندوز را جابه‌جا و یا حذف کنید و حین این کار، با ارور Access Denied یا ارورهایی مشابه به آن برخورده باشید. این ارورها، معمولا به این موضوع اشاره دارند که فایل یا فولدر مورد نظر توسط برنامه‌ای دیگر در حال استفاده یا اجرا بوده و نمی‌توان تا خاتمه یافتن، عمل مورد نظر را بر روی آن اجرا کرد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم، ابزاری است که به کمک آن، مشکلاتی از این دست به راحتی قابل رفع بوده و کاربر می‌تواند به سرعت مشکلات مشابه آن را برطرف کند. هر زمان که در حین جابه‌جایی، حذف و یا تغییر نام یک فایل یا فولدر با ارور در حال استفاده بودن فایل مورد نظر مواجه شدید، در ابتدا باید مبدأ در حال استفاده از آن را به طور کامل متوقف کنید. اما انجام این کار همیشه امری ساده نیست و ممکن است نیاز به جستجوی پیچیده و زمان‌بری باشد. اما با استفاده از این ابزار قدرتمند، شما به سرعت می‌توانید پردازش مورد نظر را شناسایی کنید و آن را خاتمه دهید تا فایل مورد نظر شما از حالت محدود خارج شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار EMCO UnLock IT را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار EMCO UnLock IT :

– امکان بستن سریع و بی‌وقفه پردازش‌های در حال استفاده از فایل یا فولدرهای مورد نظر کاربر

– امکان باز کردن هرگونه قفل پردازشی از سوی برنامه‌ها و یا دی‌ال‌ال‌ (DLL)ها

– امکان توقف سریع پردازش‌های محافظت شده

– یکپارچگی با ویندوز اکسپلورر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

EMCO UnLock IT.cover2  300x229 - دانلود EMCO UnLock IT 6.0.0 Build 1250 - باز کردن قفل فایل‌ و فولدرهای غیرقابل حذف یا تغییر EMCO UnLock IT.cover1  300x225 - دانلود EMCO UnLock IT 6.0.0 Build 1250 - باز کردن قفل فایل‌ و فولدرهای غیرقابل حذف یا تغییر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 65 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR