دانلود Magnifixer 12.0 – ابزار مگنیفایر قدرتمند برای ویندوز

دانلود Magnifixer 12.0 - ابزار مگنیفایر قدرتمند برای ویندوز

 

دانلود Magnifixer

| ابزار مگنیفایر قدرتمند برای ویندوز |

 

Magnifixer 12.0 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای مگنیفای در قسمت‌های مختلف صفحه نمایش است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به سادگی چند کلیک، هر قسمتی از صفحه مانیتور را بزرگنمایی کنید. علاوه بر این، نرم افزار فوق به شما قابلیتی خواهد داد تا بتوانید رنگ‌های موجود بر روی صفحه را نیز تشخیص داده و با یک کلیک، کد رنگ آن را کپی کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، ویندوز به طور پیش‌فرض مجهز به ابزارکی تحت عنوان مگنیفایر (Magnifier) است که وظیفه اصلی آن، شبیه‌سازی عملکرد ذره‌بین برای بزرگنمایی اشیای مختلف در صفحه است. در واقع اگر که احتیاج به ابزاری برای بزرگنمایی بیشتر گزینه‌های موجود بر روی دسکتاپ دارید، مگنیفایر ویندوز چاره‌ی کار شماست. با این وجود، ما برای شما یک جایگزین ساده را هم آماده کرده‌ایم که می‌تواند عملکرد مگنیفایر ویندوز را توسعه دهد.

هدف از توسعه‌ی این نرم افزار، بالا بردن کارکرد مگنیفایر ویندوز است. در واقع با این ابزار شما به راحتی می‌توانید عمل زوم یا بزرگنمایی بر روی بخش‌های مختلف صفحه را در درجات مختلف انجام دهید. این نرم افزار دارای زوم تا 40 برابری است؛ در واقع اگر که در حال تهیه و تدارک آموزش‌های ویدیویی و یا ارائه‌های چندرسانه‌ای باشید، این مگنیفایر جدید می‌تواند بسیار مفیدتر از ابزارک پیش‌فرض ویندوز باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Magnifixer را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Magnifixer :

– امکان تنظیم زوم یا بزرگنمایی تا 40 برابری

– امکان بزرگنمایی بخش‌های مختلف صفحه

– پشتیبانی از سیستم‌های چند مانیتوره

– امکان بالا بردن کیفیت خوانایی

– امکان نمایش و انتخاب کد رنگ‌ها بر روی صفحه

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Magnifixer.cover1  300x186 - دانلود Magnifixer 12.0 - ابزار مگنیفایر قدرتمند برای ویندوز Magnifixer.cover2  300x186 - دانلود Magnifixer 12.0 - ابزار مگنیفایر قدرتمند برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR