دانلود بازی Emergency 2017 برای PC

دانلود بازی Emergency 2017 برای PC

 

دانلود بازی Emergency 2017 برای کامپیوتر

| بازی شبیه ساز عملیات اضطراری 2017 |

| نسخه CODEX |

 

Emergency 2017 بازی جدیدی در سبک شبیه سازی و مدیریتی می باشد که در سال 2016 توسط Sixteen Tons Entertainment ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. با شما هستیم در معرفی نسخه 2017 بازی Emergency برای شما گیمرهای کامپیوتر ! همانطور که از نام این بازی بر می آید ، با یکی دیگر از سری بازی های شبیه سازی طرف هستیم. شبیه سازی شرایط اضطراری ! بله درست متوجه شدید ! در میان مشاغلی که در دور و اطراف خود مشاهده می کنیم ، تعداد انگشت شماری از آنان بسیار حساس و اضطراری هستند ، این دسته از مشغال حتی در ایام تعطیل و یا مناسبت ها نیز در حال انجام وظیفه به متقاضیان هستند. به عنوان مثال از جمله این مشاغل می توان به آتش نشانی ، اورژانس ، پلی ، نیروهای امداد و … اشاره کرد. این دسته از مشاغل در 24 ساعت شبانه روز در قالب شیفت های مختلف آماده ی هرگونه خدمت رسانی به مردم هستند. در بازی Emergency 2017 نیز شما در قالب این نیروها نقش آفرینی می کنید و می بایست شهروندان را از خطرات در امان نگاه دارید.

در بازی Emergency 2017 ، شما به منظور برقراری نظم در شهرستان ، می بایست شهروندان خود را از خطرات تروریست جهانی حفظ کنید. در نسخه 2017 این بازی ، گیم پلی کاملا متفاوت تری را نسبت به نسخه های پیشین شاهد هستیم و این بار اصل وظیفه شما مقابله با خطرات حملات تروریستی است. در این بازی ، موقعیت های پیش بینی نشده ای را در شهرهای برلین، کلن، مونیخ و هامبورگ تجربه می کنید که می بایست به عنوان نیروهای امدادی ، با حفظ خونسردی مردم را از خطرات دور کنید و آرامش را به این شهرها بازگردانید. در این بازی شما این قابلیت را دارید که کنترل 20 وسیله نقلیه امدادی از جمله ماشین پلیس ، آمبولانس ، ماشین آتش نشانی و … را در اختیار گرفته و برای خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Emergency 2017 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

emergency-20171 emergency-20172

 

emergency-20173 emergency-20174

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 64-bit / Windows 8.1 64-bit / Windows 10 64-bit
Processor: Intel Quad Core 2.6GHz or AMD Quad Core 3.2GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Video Card with 1 GB VRAM, NVIDIA GeForce 550 Ti, AMD Radeon HD 6670
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 18 GB Available Space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7 SP1 64-bit / Windows 8 64-bit / Windows 10 64-bit
Processor: Intel quad core 3.2GHz or AMD quad Core 3.2GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Video Card with 2 GB VRAM, NVIDIA GeForce 660Ti or better, AMD Radeon HD 7950 or Better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 18 GB Available Space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.73 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR