دانلود MAGIX Samplitude Pro X6 Suite 17.0.1.21177 – نرم افزار مسترینگ حرفه ای موزیک

دانلود MAGIX Samplitude Pro X6 Suite 17.0.1.21177 - نرم افزار مسترینگ حرفه ای موزیک

 

دانلود MAGIX Samplitude Pro

| نرم افزار مسترینگ حرفه ای موزیک |

 

MAGIX Samplitude Pro X6 Suite 17.0.1.21177 ضبط و میکس صدا را با عملکرد های عملی فراهم می کند و انقلابی در روند کار استاندارد DAW محسوب می شود. یکی از توانایی های خیلی جالب و کاربردی این برنامه، امکان ویرایش همزمان (Realtime) هنگام ضبط صدا است. افکت ها را به صورت سفارشی روی کلیپ های جداگانه اعمال کنید. حجم، فرکانس و اطلاعات فاز را برای آهنگ های انتخاب شده تجسم کنید. برای ویرایش خودکار چند پرونده به طور همزمان نیز از پردازش دسته ای می توانید استفاده کنید. عملکرد های کاملا جدید در این برنامه یکپارچه تر از گذشته Celemony Melodyne و Steinberg SpectraLayers Pro را ادغام می کند، MIDI Polyphonic Expression از کنترل کننده های مدرن مانند ROLI Seaboard پشتیبانی می کند و بخش های جدیدی برای ساده سازی نظارت ها در این برنامه گنجانده شده است.

ابزارهای اضافی برای جذاب کردن صدا ها، مجموعه کامل coreFX با جلوه های مختلف در این نسخه به چشم می خورند. حتی کوچک ترین بخش ها در پروژه های بزرگ با کارایی بیشتری قابل ویرایش هستند چون ویرایشگر شی به شما امکان کنترل پلاگین ها، ارسال ها و اتوماسیون های را برای هر کلیپ می دهد. یکی دیگر از ویژگی های MAGIX Samplitude Pro، عملکرد WaveColor است که به شما این امکان را می دهد تا فرکانس ها را براساس رنگ، تفکیک و بخش دریافتی از صدای ضبط شده را در به شکل تصویری ترسیم کنید.

 

 

 

مهم ترین ویژگی های MAGIX Samplitude Pro:

– گردش کار بهینه شده ARA2 برای استفاده از جلوه های خارجی
– بخش مانیتورینگ، کنترل بهینه تری برای محیط استودیوی شما ارائه می دهد
– امکان کنترل مستقل برای هر نت MIDI
– شکل موج بصری که به شما این امکان را می دهد تا بین صدا های مختلف تمایز ایجاد کنید
– 22 ابزار مجازی
– 70 گیگابایت کتابخانه مستقل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود MAGIX Samplitude Pro X6 Suite 17.0.1.21177 - نرم افزار مسترینگ حرفه ای موزیک



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Update.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 958 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR