دانلود بازی Cooking Simulator Pizza برای PC

دانلود بازی Cooking Simulator برای PC

 

دانلود بازی Cooking Simulator Pizza برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز آشپزی |

| نسخه Goldberg |

 

نسخه جدید Cooking Simulator Pizza-Goldberg به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Cooking Simulator Pizza بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال 2019 توسط Big Cheese Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در جریان این بازی کامپیوتری فرصتی برای شما مهیا خواهد شد تا بتوانید در نقش یک آشپز خبره و با تجربه، مدیریت کامل یک آشپزخانه را به دست بگیرید. شما در واقع همه‌کاره این آشپزخانه هستید و کلیه مواد اولیه، ظروف و … در اختیارتان قرار دارد. به طور کلی شما می‌توانید تعداد 60 دستورالعمل مختلف برای پخت انواع غذاها را آموزش دیده و با آماده‌سازی آن‌ها، کسب و کار پرسودی داشته باشید. آشپزخانه شما تمام آن چیزی را که یک آشپز ماهر به آن نیاز دارد را در خود جای داده است. اجاق گاز، مخزن گاز، بشقاب، چاقو، قاشق، ماشین ظرف‌شویی و … از جمله وسایل شما در فضای آشپزخانه هستند.

در رابطه با دستور پخت غذاها نیز به اندازه کافی دست شما باز گذاشته شده است. گوشت قرمز، سبزیجات، ماهی، مرغ و ده‌ها نوع ادویه مختلف از جمله مواد اولیه‌ای هستند که می‌توانید با ترکیب آن‌ها خوراک خوشمزه‌ای را برای وعده‌های مختلف شبانه‌روز بپزید. برای کسب تجربه در بازی می‌توانید به صورت آزادانه نحوه پخت انواع غذاها را آموزش دیده و شیوه مدیریت کارها در آشپزخانه را نیز یاد بگیرید. در ادامه می‌توان با آغاز حالت داستانی جدید، کسب و کار بزرگی را سطح شهر به راه انداخت و از این طریق شهرت زیادی به دست آورد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Cooking Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

CookingNewName 1 300x169 - دانلود بازی Cooking Simulator Pizza برای PC CookingNewName 2 300x169 - دانلود بازی Cooking Simulator Pizza برای PC

 

CookingNewName 3 300x169 - دانلود بازی Cooking Simulator Pizza برای PC CookingNewName 4 300x169 - دانلود بازی Cooking Simulator Pizza برای PC

 

تریلر بازی Cooking Simulator :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 x64
Processor: i5 3550 / FX-8350
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GTX 660Ti 3GB / R9 270X 4GB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 x64
Processor: i5 4570 / Ryzen 7 1700x
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GTX 1060 6GB / RX 480 GB 8GB
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.04 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR