دانلود Starus Photo Recovery 6.6 Commercial / Office / Home – نرم افزار بازیابی تصاویر حذف شده

دانلود Starus Photo Recovery 5.7 Commercial / Office / Home - نرم افزار بازیابی تصاویر حذف شده

 

دانلود Starus Photo Recovery

| نرم افزار بازیابی تصاویر حذف شده |

 

Starus Photo Recovery 6.6 Commercial / Office / Home نام یک ابزار جدید و حرفه‌ای در زمینه بازگردانی تصاویر حذف شده از سیستم است. همه ما در گوشی موبایل، کامپیوتر و حافظه دوربین دیجیتال خود مجموعه‌ای از تصاویر را نگهداری می‌کنیم که یادآور خاطرات خوش و به یادماندنی هستند. مطمئنا هیچوقت دوست نداریم که این اطلاعات ارزشمند بنابر سناریوهای مختلف از سیستم حذف شوند. ولی چنین اتفاقی هر آن ممکن است برای ما رخ دهد و تصاویر دوست‌داشتنی‌مان از روی موبایل یا کامپیوتر حذف شوند. حذف کردن تصادفی عکس‌ها، فرمت حافظه به دلیل فعالیت ویروس‌ها و … از جمله مواردی هستند که در آن‌ها ممکن است تصاویر از سیستم و یا حافظه مورد نظرمان حذف شوند.

در صورتی که شما هم به تازگی با سناریویی مشابه دست و پنجه نرم می‌کنید، ما برایتان ابزاری را سراغ داریم که می‌تواند به طور اختصاصی مجموعه تصاویر حذف شده شما از سیستم را بازیابی کند. این برنامه به طور کامل از انواع مختلف فرمت‌های تصاویر دیجیتالی پشتیبانی می‌کند و به وسیله آن می‌تواند حافظه فلش، مموری کارت، هارد دیسک و … را برای اینگونه اطلاعات اسکن کنید و در ادامه با مشاهده تصاویر شناسایی شده، اقدام به ذخیره‌سازی آنان کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Starus Photo Recovery را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Starus Photo Recovery :

– امکان بازیابی ده‌ها فرمت مختلف تصاویر دیجیتالی

– سازگاری با انواع دوربین‌های دیجیتال

– دارا بودن الگوریتم‌های پیشرفته برای اسکن و بازیابی اطلاعات

– دارا بودن راهنمای قدم به قدم برای افراد مبتدی

– امکان پیش‌نمایش تصاویر پیش از ذخیره‌سازی

– سازگاری با انواع حافظه‌های ذخیره‌سازی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Starus Photo Recovery.cover1  300x228 - دانلود Starus Photo Recovery 6.6 Commercial / Office / Home - نرم افزار بازیابی تصاویر حذف شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR