دانلود HovText 2023-September-20 – پاک‌سازی استایل و فرمت عبارات متنی از کلیپ بورد

دانلود HovText 2023-September-20 - پاک‌سازی استایل و فرمت عبارات متنی از کلیپ بورد

 

دانلود HovText

| پاک‌سازی استایل و فرمت عبارات متنی از کلیپ بورد |

 

HovText 2023-September-20 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید برای افرادی است که با کلیپ بورد ویندوز بیش از هر قابلیت دیگری کار می‌کنند. این نرم افزار به شما امکانی خواهد داد که بتوانید استایل و فرمت متون موجود در کلیپ بورد را پاک کنید و محتوای متنی واقعی را در آن نگهداری کنید. همانطور که می‌دانیم، کلیپ بورد، حافظه‌ای در ویندوز است که هر آنچه در ویندوز کپی می‌کنیم در آن قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، زمانی که یک عبارت متنی در محیط وب، نرم افزار ویرایشگر متن یا … را کپی (Ctrl+C) می‌کنیم، محتوای آن در کلیپ بورد قرار می‌گیرد. در ادامه، کاربر می‌تواند از این محتوا در هر قسمت دیگری در ویندوز استفاده کند. اگر که متن کپی شده‌ی شما دارای فرمت (فونت، سایز مشخص و …) باشد، با پیست کردن آن در محیط‌هایی مثل ورد یا هر محیط دیگری، منجر به درهم‌ریختگی متن خواهد شد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید هرگونه فرمت یا استایل اضافه از عبارات متنی موجود در کلیپ بورد را از بین ببرید.

این نرم افزار به صورت پرتابل و بدون نیاز به نصب توسعه یافته و بنابراین شما می‌توانید آن را به طور مستقیم در هر سیستم ویندوزی اجرا کنید. اگر که به دنبال ابزاری هستید که بتواند به شکل خودکاتر هرگونه اسپیس اضافه، استایل و یا فرمت مجود در عبارات متنی از کلیپ بورد را حذف کند، پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار را از دست ندهید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان بوده و کاربر می‌تواند با آپشن‌هایی ساده و سریع این برنامه را شخصی‌سازی کرده و از امکانات آن نهایت استفاده را ببرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار HovText را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار HovText :

– امکان حذف تمامی فرمت‌ها (شامل تگ‌های HTML، رنگ متون، سایز و …)

– امکان مدیریت تاریخچه‌ی 10 آیتم آخر در کلیپ بورد

– امکان قرار دادن متون فاقد استایل در کلیپ بورد

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HovText.cover1  297x300 - دانلود HovText 2023-September-20 - پاک‌سازی استایل و فرمت عبارات متنی از کلیپ بورد HovText.cover2  297x300 - دانلود HovText 2023-September-20 - پاک‌سازی استایل و فرمت عبارات متنی از کلیپ بورد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 156 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR