دانلود بازی Spirit Run 2 – Temple Zombie 0.24 – دونده روح 2: معبد زامبی ها برای اندروید

دانلود بازی Spirit Run 2 - Temple Zombie 0.24 - دونده روح 2: معبد زامبی ها برای اندروید

 

دانلود بازی Spirit Run 2 – Temple Zombie برای اندروید

| بازی دونده روح 2: معبد زامبی ها برای اندروید |

 

Spirit Run 2 – Temple Zombie 0.24 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی RetroStyle Games UA است. بازی دونده معبد (Temple Run) را تقریبا همه ما به خاطر می‌آوریم! بازی اندرویدی که با قدمتی چند ساله در مارکت اندروید، به رکوردی میلیونی دست پیدا کرده است. سبک و سیاق جالب و خلاقانه این بازی، یکی از رموز اصلی موفقیت آن بود. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی بازی جدیدی در خدمت شما عزیزان هستیم که در همان حال و هوای بازی دونده معبد، این بار زامبی‌ها را نیز وارد ماجرا می‌کند!

ماجراجویی شما از سرزمین‌هایی باستانی آغاز می‌شود. وظیفه شما این است که در این مسیر پرهیجان و جذاب، خودتان را به یک هیولای لایق تبدیل کرده و از قلعه‌ها در برابر یک واقعه آخرالزمانی دفاع کنید. به طور کلی در این بازی تعداد 19 کاراکتر شگفت‌انگیز با گرافیک بالا حضور خواهند داشت که هریک از آنان دارای مهارت‌های خاص خود هستند. دویدن در سرزمین‌های باستانی، فرار از دست هیولاها، دیدن از مناطق منحصر به فرد و … از مهم‌ترین چشم‌اندازهای جالب توجه این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Spirit Run 2 – Temple Zombie را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Spirit Run 2 – Temple Zombie :

– دارا بودن گیم‌پلی منحصر به فرد و جذاب

– امکان بازی در حالت تعقیب و گریز بی‌نهایت

– دارا بودن 19 کاراکتر شگفت‌انگیز

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– امکان گذر از تله‌های مرگبار در طول مراحل مختلف

– صداپردازی مهیج

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Spirit Run 21 84x150 - دانلود بازی Spirit Run 2 - Temple Zombie 0.24 - دونده روح 2: معبد زامبی ها برای اندروید Spirit Run 22 84x150 - دانلود بازی Spirit Run 2 - Temple Zombie 0.24 - دونده روح 2: معبد زامبی ها برای اندروید Spirit Run 23 84x150 - دانلود بازی Spirit Run 2 - Temple Zombie 0.24 - دونده روح 2: معبد زامبی ها برای اندروید Spirit Run 24 84x150 - دانلود بازی Spirit Run 2 - Temple Zombie 0.24 - دونده روح 2: معبد زامبی ها برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 92 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR