دانلود HashiCorp Vagrant 2.4.1 x86/x64 – مجازی‌سازی فرآیندهای توسعه نرم افزار

دانلود HashiCorp Vagrant 2.4.1 x86/x64 - مجازی‌سازی فرآیندهای توسعه نرم افزار

 

دانلود HashiCorp Vagrant

| مجازی‌سازی فرآیندهای توسعه نرم افزار |

 

HashiCorp Vagrant 2.4.1 x86/x64 یک ابزار قدرتمند برای مدیریت و ایجاد محیط‌های توسعه و تست اوکال است که به توسعه‌دهندگان و متخصصان علوم کامپیوتر امکان می‌دهد تا به سرعت محیط‌های توسعه مجازی و موازی ایجاد کنند. این ابزار از تکنولوژی‌های مانند VirtualBox, VMWare, Hyper-V, Docker و… پشتیبانی می‌کند و امکان ایجاد محیط‌های مجازی قابل تکرار و قابل اعتماد را فراهم می‌کند. کاربرد اصلی ویگرنت (Vagrant) در ایجاد محیط‌های توسعه محلی برای پروژه‌های نرم‌افزاری است. این ابزار به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که محیط‌های توسعه‌ی مختلفی را بسرعت و با کمترین دردسر ایجاد کنند، بدون اینکه نگرانی در مورد نصب، پیکربندی و مدیریت ماشین‌های مجازی داشته باشند. این ابزار همچنین به تصحیح پیکربندی‌های محیط توسعه و به اشتراک گذاری محیط‌های توسعه با همکاران کمک می‌کند.

تصور کنید که شما یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار هستید که بیشتر وقت خود را در تنظیم و پیکربندی محیط‌های توسعه صرف می‌کنید تا واقعا به توسعه نرم‌افزار خود بپردازید. احتمالا این کارها شامل نصب و تنظیم بسته‌های نرم‌افزاری، محیط‌های مجازی و سیستم‌های عامل مختلف برای تست و اجرا بر روی آن‌هاست. اما حالا، تصور کنید یک ابزار داشته باشید که به شما امکان می‌دهد با چند دستور ساده، محیط‌های توسعه مجازی و موازی را به سرعت و به صورت قابل تکرار ایجاد کنید؛ این همان وظیفه‌ای است که ویگرنت انجام می‌دهد. به عنوان مثال، با استفاده از ین ابزار شما می‌توانید یک محیط توسعه مجازی برای توسعه و تست نرم‌افزار خود ایجاد کنید و با دستورات مخصوص، ماشین مجازی خود را فعال و آماده استفاده شوید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار HashiCorp Vagrant را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار HashiCorp Vagrant :

– امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

– قابلیت پیکربندی ساده و سریع مناسب برای انواع پروژه‌ها

– دارا بودن مستندات جامع و یادگیری آسان و سریع

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 280/265 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR