دانلود Scrnli 1.0.14.0 – ثبت اسکرین‌شات و فیلم از صفحه نمایش

دانلود Scrnli 1.0.14.0 - ثبت اسکرین‌شات و فیلم از صفحه نمایش

 

دانلود Scrnli

| ثبت اسکرین‌شات و فیلم از صفحه نمایش |

 

Scrnli 1.0.14.0 نام یک اپ جدید، رایگان و کاربردی برای ویندوز است که از طریق آن، امکان ثبت اسکرین‌شات و فیلم از صفحه ساده و آسان می‌شود. شکی نیست که در دسترس داشتن یک اسکرین رکوردر ساده می‌تواند بسیار مفید باشد، کما اینکه یک ابزار ثبت اسکرین شات ساده و سریع در ویندوز نیز می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید کارهای روزمره سیستمی خود را با سهولت و سرعت بیشتری انجام دهید. اپلیکیشن جدیدی که در این مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، می‌تواند هر دو نیاز اسکرین‌شات و ضبط فیلم را به خوبی پوشش دهد. این ابزار، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تمام فعالیت‌های در حال انجام در سیستم خود را در قالب عکس یا فیلم ذخیره کرده و با دیگران به‌اشتراک بگذارید.

نحوه کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و کاربر به سرعت می‌تواند کار با آن را یاد بگیرد. همانطور که پیش‌تر اشاره شد، این ابزار در واقع امکان ثبت اسکرین‌شات و ضبط فیلم را به طور همزمان برای شما فراهم می‌کند؛ از این روی نیازی به استفاده از ابزارهای جداگانه برای هریک از این کارها نخواهید داشت. شما می‌توانید بسته به نیاز خود، شرتکات‌های دلخواه‌تان را نیز تنظیم کرده و تنها با فشردن یک کلید، از صفحه خود فیلم و عکس بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Scrnli را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Scrnli :

– ثبت آسان و سریع اسکرین‌شات از صفحه ویندوز

– قابلیت اسکرین رکورد از تمام فرآیندهای در حال انجام بر روی صفحه

– مناسب برای ساخت ویدیوهای آموزشی و یا مستندات متن و عکس

– دارا بودن ویرایشگر قدرتمند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Scrnli.cover1  300x237 - دانلود Scrnli 1.0.14.0 - ثبت اسکرین‌شات و فیلم از صفحه نمایش Scrnli.cover2  300x226 - دانلود Scrnli 1.0.14.0 - ثبت اسکرین‌شات و فیلم از صفحه نمایش

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.91 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR