دانلود UltraUXThemePatcher 4.3.1 – فراهم‌سازی امکان نصب تم‌های غیررسمی در ویندوز

دانلود UltraUXThemePatcher 3.8.1 - فراهم‌سازی امکان نصب تم‌های غیررسمی در ویندوز

 

دانلود UltraUXThemePatcher

| فراهم‌سازی امکان نصب تم‌های غیررسمی در ویندوز |

 

UltraUXThemePatcher 4.3.1 نام یک ابزار ساده و کم‌حجم به منظور فراهم‌سازی امکان نصب تم و پوسته‌های غیررسمی در سیستم‌عامل ویندوز است. همانطور که می‌دانید، تم‌ها این امکان را به کاربران می‌دهند که بتوان به کمک آن‌ها محیط کاربری سیستم‌عامل را شخصی‌سازی کرد. در صورتی که رابط کاربری پیش‌فرض ویندوز 10 و مجموعه پوسته‌های موجود در آن برای شما تکراری و قدیمی شده باشد، پوسته‌ها به شما این قابلیت را می‌دهند که بتوانید با شخصی‌سازی عناصر گرافیکی مختلف، آیکون‌ها، رنگ‌ها، تصاویر پس‌زمینه و …، تجربه‌ای متفاوت را در محیط سیستم‌عامل داشته باشید.

با این وجود، مجموعه تم‌های پیش‌فرض سیستم‌عامل ویندوز بسیار کمتر از آن چیزی است که کاربران همیشه انتظار داشته‌اند. در این بین، توسعه‌دهندگان غیررسمی نیز دست به کار شده و با آماده‌سازی یک ابزار کاربردی و قوی، امکانی را مهیا ساخته‌اند که بتوان با استفاده از آن پوسته‌های غیررسمی را نیز در سیستم‌عامل ویندوز نصب کرد. این پوسته‌ها که از سیستم‌عامل ویندوز اکس پی تا ویندوز 10 در دسترس هستند، نیازمند ابزاری هستند که بتواند این پوسته‌ها را بر روی سیستم اعمال نماید که در این مطلب، تازه‌ترین نسخه از این نرم افزار قدرتمند را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که امیدواریم از تجربه کار با آن نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار UltraUXThemePatcher را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار UltraUXThemePatcher :

– فراهم‌سازی امکانات گسترده در زمینه شخصی‌سازی تم‌ها

– فراهم‌سازی امکان نصب و فعال‌سازی پوسته‌های غیررسمی

– نصب و راه‌اندازی بسیار ساده و آسان

– امکان پشتیبان‌گیری و بازگردانی آسان تنظیمات قبل

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

UltraUXThemePatcher.cover1  300x233 - دانلود UltraUXThemePatcher 4.3.1 - فراهم‌سازی امکان نصب تم‌های غیررسمی در ویندوز

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

Support for Windows 11 Insider Releases
Support for next major Windows 10 Update 21H2

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 140 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR