دانلود بازی Snipers vs Thieves 2.0.25125 – تک تیراندازها در برابر دزدها برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Snipers vs Thieves 1.19.22110 - تک تیراندازها در برابر دزدها برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Snipers vs Thieves برای اندروید

| بازی تک تیراندازها در برابر دزدها برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Snipers vs Thieves 2.0.25125 شما را در نقش یکی از بهترین اسنایپرهای خلافکار قرار می دهد ! Snipers vs Thieves نام یک بازی اندرویدی جدید است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، اولین نسخه از آن را به عنوان اولین وب سایت فارسی زبان، خدمت شما معرفی می کنیم. همواره صحنه های سرقت از بانک و دزدی از آنان، در عین دلهره آور بودن، هیجان خاصی را به همراه دارند. از این رو در بسیاری از فیلم ها و سریال های تلویزیونی، سکانس های سرقت از طلا فروشی یا بانک ها، یکی از نقاط قوت و پر هیجان به شمار می روند.

در این بازی اندرویدی، شما می توانید همراه با دوستان خود یک تیم سرقت کثیف را تشکیل داده و سایر سارقان را از رسیدن به اهدافشان متوقف کنید. برای سرقت موفقیت آمیز از دلارها و سکه های طلا، لازم است که کار تیمی را مدنظر قرار دهید، یکی از قابلیت های جذاب این بازی امکان تغییر دادن استایل سرقت ها با استفاده از ماسک های دلقک، گوریل، رئیس جمهور آمریکا و … است ! تعداد بسیاری از آپگرید ها و امکانات خرید اسلحه های مختلف وجود دارد که به کمک آنان می توانید سایر تیم های دزد را از رسیدن به اتومبیل مخصوص حمل پول متوقف کنید. هم اکنون می توانید بازی Snipers vs Thieves را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Snipers vs Thieves1 150x113 - دانلود بازی Snipers vs Thieves 2.0.25125 - تک تیراندازها در برابر دزدها برای اندروید + پول بی نهایت Snipers vs Thieves2 150x113 - دانلود بازی Snipers vs Thieves 2.0.25125 - تک تیراندازها در برابر دزدها برای اندروید + پول بی نهایت Snipers vs Thieves3 150x113 - دانلود بازی Snipers vs Thieves 2.0.25125 - تک تیراندازها در برابر دزدها برای اندروید + پول بی نهایت Snipers vs Thieves4 150x113 - دانلود بازی Snipers vs Thieves 2.0.25125 - تک تیراندازها در برابر دزدها برای اندروید + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه یعنی se.foglo.svt را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 + 138 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR