آیا با هاست سی پنل آلمان هانوفر ای تی آشنا هستید؟

hannoverit - آیا با هاست سی پنل آلمان هانوفر ای تی آشنا هستید؟

آیا با هاست سی پنل آلمان هانوفر ای تی آشنا هستید؟

 

آمار نشان می‌دهد که 70 تا 80 درصد افراد قبل از خرید به‌صورت آنلاین، درباره شرکت فروشنده تحقیق می‌کنندطبق این آمار هر کسب‌وکاری که سایتی ندارد، 70 تا 80 درصد مشتریان بالقوه خود را از دست می‌دهد.

شاهد این ماجرا کسب‌وکارهای موفقی هستند که فضای آنلاین حضور مؤثر دارندحضور مشاغل در این فضا به تمام مخاطبان کمک می‌کند تا از خدمات و محصولات آن‌ها باخبر شوندصاحبان مشاغل نیز به هیچ عنوان راضی نمی‌شوند که این فرصت استثنایی برای ارائه برند خود را از دست بدهند.

 

اگر شما هم از این گروه هستید، قطعا می‌دانید که داشتن سایتی مطابق با نیازهای برندتان می‌تواند کل اوضاع را به نفعتان بهبود بخشدسایت‌ها همیشه در دسترس مخاطبان هستند و هر زمان از شبانه‌روز می‌توانند خدمات، محصولات و ویژگی‌های برند شما را به آن‌ها نمایش بدهندسایت‌ها حتی یک لحظه زمان را برای تبلیغ و فروش از دست نمی‌دهند؛ مگر اینکه از دسترس خارج شونددلیل اصلی این قضیه نبودن هاست مناسب و مطمئن است.

برای داشتن سایتی که همواره در دسترس مخاطب قرار بگیرد و برند شما را به او معرفی کند، وجود هاست کاملا ضروری استدر این مطلب به شما خواهیم گفت که چطور و چگونه هاستی معتبر انتخاب کنید یا هاست سی پنل ایران و هاست سی پنل آلمان چه امکاناتی دارند.

 

تفاوت هاست و سرور چیست؟

برای راه‌اندازی یک سایت، هاست و دامنه از ملزومات کار استدامنه همان آدرس اینترنتی سایت شما و هاست بخشی از یک سیستم همیشه در دسترس، همیشه روشن و همیشه متصل به اینترنت استاین ویژگی‌ها به کاربر اجازه می‌دهد تا از سایتی بهره ببرد که همواره در دسترس است.

انتخاب اصولی دامنه (نام اینترنتی)، تأثیری اساسی بر سئوی سایت ودر کل موفقیت کسب‌وکار دارداما مهم‌تر از همه هاست می‌تواند با سرعت خود رتبه شما را در نتایج سرچ گوگل بهبود بخشدسرعت کم هاست برابر است با کم‌اهمیت جلوه‌کردن سایت شما برای گوگل و این در دراز مدت منجر به آسیب جدی سایت شما می‌شود.

 

شاید بپرسید که پس سرور در کجای این فرآیند قرار می‌گیرد؟

سرور همان سیستمی است که هاست را پشتیبانی می‌کندخلاصه بگوییم ویژگی‌های مثبتی که از هاست بیان شد فقط با پشتیبانی سروری مطمئن ارائه می‌شودسرورهای امن هیچگاه خاموش نمی‌شوند، داغ نمی‌کنند، با قطعی برق قطع نمی‌شوند و همیشه به اینترنت متصل هستندآن‌ها از هاست‌های متعددی تشکیل شده‌اند.

به‌طور خلاصه هاستی که به‌عنوان یکی از قسمت‌های تحت پوشش چنین سروری قرار بگیرد، سایت شما را همیشه حمایت خواهد کردالبته هر سایت با توجه به دغدغه‌های خود ممکن است به هاست یا حتی بزرگ‌تر از آن، به سرور مشخصی نیاز پیدا کند.

 

 

اهمیت داشتن هاست باکیفیت

images 1656936708 - آیا با هاست سی پنل آلمان هانوفر ای تی آشنا هستید؟

برای درک بهتر اهمیت هاست در نظر بگیرید که اگر فقط لحظه‌ای اتصال آن قطع شود، سایت شما دور از دسترس کاربران می‌مانداین بدان معنی است که تمام افراد جویای کسب‌وکار شما در این زمان برندتان را نمی‌یابند.

مخاطبانی که جویای محصولات و خدمات شما هستند، دیگر نمی‌توانند سایتتان را ببینندآن‌ها در همین زمان کم به رقبایتان مراجعه می‌کنند و شما مشتریان بالقوه خود را از دست می‌دهید.

 

با این تفاسیر بسیار مهم است که با مراجعه به مراکز معتبری که از سرورهای مطمئن استفاده می‌کنند، هاست مناسبی تهیه کنیدهاست پرسرعت، امن، بدون قطعی و سازگار با انواع وبسایت می‌تواند بیشترین بهره‌وری را برای سایت به همراه بیاوردحال در نظر بگیرید که در کنار این موارد پشتیبانی مناسب و تمام‌وقتی نیز در رفع مشکل احتمالی به کمک شما بیاید.

از چنین مراکز معتبری می‌توانیم به هانوفر آی تی (www.hannoverit.com) اشاره کنیماین مرکز با سابقه‌ای 19ساله از بهترین‌های ارائه خدمات هاستینگ استبه‌صورت تمام‌وقت حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی نیاز شماست و حتی پس از تماس و مشاوره با این مرکز نیاز نیست که هزینه‌های تماس تلفنی خود را پرداخت کنید.

 

شما با مراجعه به سایت هانوفر آی تی می‌توانید انواع هاست را مشاهده کنید و با توجه به نیازتان از بین آن‌ها انتخاب کنیداز طرف دیگر قادر هستید که با درنظرگرفتن قیمت و دوره‌های زمانی مختلف، به مقایسه انواع پکیج‌ها بپردازید.

سابقه این شرکت کافی است تا اعتبارش را به رخ بکشد؛ ولی داشتن نماد اعتماد آن هم برای مدتی بیش از سال چنین اعتباری را تضمین می‌کنداین مرکز امکان استفاده از انواع هاست سی پنل ایران و هاست سی پنل آلمان را برایتان فراهم می‌کند.

هاست سی پنل ایران در دیتاسنترهای داخل ایران ایجاد می‌شوداین دیتاسنترها پرقدرت هستند و باعث افزایش سرعت فراخوانی سایت می‌شونداین قضیه به سایت شما کمک می‌کند که همواره در دسترس قرار بگیرید، حتی در مواقعی که دسترسی به شبکه‌های خارج از کشور میسر نیست.

 

هاست سی پنل ارزان آلمان نیز از گروهِ هاست‌های لینوکسی است که با کیفیت عالی خود و بدون درنظرگرفتن تحریم‌ها تجربه‌ای مطلوب برایتان به ارمغان می‌آورد.

 

 

استفاده از هاست رایگان بهتر است یا خرید آن؟

هنگام تهیه هاست و سرور سؤالات فراوانی ذهنتان را درگیر خود می‌کنند. «چه فضایی بخرم؟ «سرور» یا «هاست»؟ اصلا رایگان تهیه کنم یا از نمونه‌های غیر رایگان استفاده کنم؟» پیشنهاد ما این است که قبل از هرچیز نیاز خود را بسنجید.

به این فکر کنید که چه فضایی نیاز دارید و چقدر بازدید از سایت خواهید داشتخرید هاست و نوع هاست مناسبِ شما را این موارد مشخص می‌کند.

البته که از سرویس‌های هاست رایگان هم می‌توانید استفاده ببرید؛ ولی فراموش نکنید که هرچیزی مزایا و معایب خاص خود را داردقبل از انتخاب این موارد را در نظر بگیرید و بهترین را انتخاب کنیدقطعا استفاده از هاست و دامنه رایگان به‌نسبت موارد غیر رایگان محدودیت‌هایی دارد.

در کل می‌توانیم بگویییم که انتخاب انواع رایگان برای سایت‌هایی که بازدید و ترافیک بالا دارند، پاسخگو نیست.

 

 

نتیجه‌گیری

برای وسعت کسب‌وکار خود، نیاز به سایتی دارید که همواره در دسترس استقابلتی چون دردسترس‌بودن مگر با وجود هاست و سرور تأمین نمی‌شودشما با توجه به میزان ورودی سایت خود می‌توانید فضاهایی با وسعت متفاوت انتخاب کنید.

اهمیت اساسی در این بین انتخاب مرکزی معتبر برای خرید هاست مانند هانوفر آی تی استچنین مراکزی وقت، نیرو و بودجه شما را با سودی چندبرابری باز می‌گردانند.

 

 

/ پایان

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR