دانلود HotBin 2.5.0.0 – دسترسی سریع به سطل بازیافت ویندوز

دانلود HotBin 2.5.0.0 - دسترسی سریع به سطل بازیافت ویندوز

 

دانلود HotBin

| دسترسی سریع به سطل بازیافت ویندوز |

 

HotBin 2.5.0.0 نام یک ابزار جدید، ساده و کاربردی است که به کمک آن می‌توانید با سهولت بیشتری به سطل بازیافت (Recycle Bin) ویندوز دسترسی داشته باشید. به طور کلی، سطل بازیافت ویندوز محلی است که کلیه فایل و پوشه‌های حذف شده در آن قرار می‌گیرد که بسته به نیاز کاربر بتوان آن‌ها را به طور دائمی حذف و یا اینکه مجدد بازیابی کرد. بنابراین، اینکه بتوانیم به شکلی ساده و سریع‌تر به این قسمت در ویندوز دسترسی داشته باشیم، چندان هم بد نیست. اگر که به دنبال ابزاری هستید که از طریق آن بتوان با سهولت بیشتری به سطل بازیافت و قابلیت‌های آن دسترسی داشت، توصیه می‌کنیم این ابزار ساده و رایگان را از دست ندهید.

این برنامه در واقع یک ابزار ساده و کوچک در ویندوز است که با نصب آن، آیکون سطل بازیافت به System tray شما اضافه خواهد شد. بنابراین از این پس می‌توانید بدون نیاز به مراجعه به دسکتاپ، حتی در شلوغ‌ترین حالت ممکن هم به سطل بازیافت خود دسترسی داشته باشید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و سریع است و طی چند کلیک ساده، شما می‌توانید سطل بازیافت را در بخش اشاره شده در نور تسکبار داشته باشید. از این پس می‌توانید با راست کلیک بر روی این آیکون، به شکل ساده محتوای دلخواه خود را به طور کامل حذف کرده و یا اینکه مستقیما به محتوای آن دسترسی پیدا کرده و اطلاعات مدنظر خود را از آن بازیابی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار HotBin را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار HotBin :

– امکان اضافه کردن آیکون سطل بازیافت به System tray ویندوز

– قابلیت دسترسی ساده و سریع به کارکردهای سطل بازیافت ویندوز

– مناسب برای دسکتاپ‌های شلوغ

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

HotBin.cover2  - دانلود HotBin 2.5.0.0 - دسترسی سریع به سطل بازیافت ویندوز HotBin.cover1  300x262 - دانلود HotBin 2.5.0.0 - دسترسی سریع به سطل بازیافت ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR