راهنمای خرید تلویزیون ال جی بر اساس نوع نمایشگر، وضوح تصویر (آپدیت 2023)

images 1677074586 63f6209a45f72 - راهنمای خرید تلویزیون ال جی بر اساس نوع نمایشگر، وضوح تصویر (آپدیت 2023)

راهنمای خرید تلویزیون ال جی بر اساس نوع نمایشگر، وضوح تصویر – 2023

خرید تلویزیون روزبه‌روز کار پیچیده‌تری می‌شود. این روزها مرتبا انواع تکنولوژی‌های جدید، فرمت‌های مختلف و مفاهیم تازه‌ای معرفی می‌شوند که خریداران تلویزیون باید از آن‌ها خبر داشته باشند. علاوه بر این، چندین شرکت برای رقابت با امثال ال جی و سامسونگ، تلویزیون‌های ارزان‌تر را با امکانات بسیار زیاد راهی بازار می‌کنند.

کمپانی‌های مطرحی مثل سامسونگ، LG و سونی معمولا در رقابت با یک دیگر از نمایشگرهای مختلفی رونمایی می‌کنند. این نمایشگرها می‌توانند تعیین کننده بسیاری از امکانات و کاربردها باشند. به همین دلیل نباید از آن‌ها ساده بگذرید. در این مقاله سعی داریم تا به صورت تخصصی به بررسی تلویزیون ال جی بپردازیم و تمرکز خود را روی سری‌هایی گذاشته‌ایم که محبوبیت و امکانات بیشتری دارند.

 

پرفرش ترین تلویزیون ال جی: سری نانوسل

تلویزیون‌های LG Nano Cell وضوح تصویری چهار برابر کیفیت Full HD و دقت رنگ بی‌نظیری را با فناوری Nano Color برایتان به ارمغان می‌آورند تا فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌تان را با جزئیات بیشتری تماشا کنید. تجربه‌ای که تا به حال با هیچ تلویزیونی نداشته‌اید.

 

تلویزیون نانوسل (NanoCell) ال جی چیست؟

هم زمان با ابداع اولین صفحه‌های IPS، صنعت تلویزیون سازی دچار تحولات بسیار گسترده‌ای شد و توانایی تلویزیون های امروزی به لطف طراحی و مهندسی این صفحه نمایش‌ها امکان پذیر شده است.

images 1677074586 63f6209a4f6b2 - راهنمای خرید تلویزیون ال جی بر اساس نوع نمایشگر، وضوح تصویر (آپدیت 2023)

اگر چند سال پیش به کسی می‌گفتید که می‌توان بدون کاهش کیفیت محسوس تصاویر، از زاویه 178 درجه به تلویزیون نگاه کند قطعاً به شما می خندید!

امروزه طراحی‌های بسیار نوآورانه‌ای پا در عرصه رقابت گذاشته‌اند که به خلق تصاویری بی نقص و بسیار زیبا منجر شده‌اند. صفحه‌های OLED و QLED به قدری موفق عمل کرده‌اند که رقابت با آن‌ها بسیار دشوار به نظر می‌رسد.تکنولوژی نانوسل (NanoCell) که توسط شرکت الجی (LG) توسعه یافته، به حریف قدرتمند این روز‌های صفحه‌های OLED و QLED تبدیل شده است.

 

تلویزیون تلویزیون نانوسل (NanoCell) چگونه کار می کند؟

نحوه عملکرد تلویزیون های نانوسل بدین صورت است که طول موج‌های رنگی اضافی که باعث ایجاد اختلال در کیفیت تصاویر می‌شود، توسط ذرات نانو (ذرات بسیار ریز) جذب شده و از بین می‌رود؛ در نتیجه خروجی تصاویر بی نقص بوده و رنگ‌هایی بسیار زیبا و ناب تولید می‌شود.

همچنین به لطف طراحی بسیار هوشمندانه صفحه نمایش، فارغ از اینکه از کدام زاویه به تلویزیون نگاه می‌کنید، تصاویر همچنان بسیار شفاف و با وضوح هرچه بیشتر به شما نمایش داده می‌شود.

 

مزایای تلویزیون نانوسل (NanoCell) چیست؟

رنگ‌های بسیار خالص تلویزیون در همان نگاه اول هر بیننده‌ای را به سمت خود جذب می‌کند. تصاویر علاوه بر دقت رنگ بالا، از وضوح بسیار زیادی نیز برخوردارند. به لطف صفحه نمایش IPS، زاویه دید مخاطبان اختلالی در کیفیت تصاویر ایجاد نمی‌کند. زاویه دید مفید تلویزیون تا 178 درجه است در حالی که این عدد در تلویزیون های معمولی به 60 درجه محدود شده است.

02 26 18 37 34 - راهنمای خرید تلویزیون ال جی بر اساس نوع نمایشگر، وضوح تصویر (آپدیت 2023)

تلویزیون ال جی اولد

اولد (OLED) مخفف دیود نورگسیل ارگانیک است. برای تولید نور یا ایجاد تصویر، یک نمایشگر اولد باید جریان الکتریکی را از طریق مواد الکترولومینسانس آلی عبور دهد. نمایشگرهایی که می‌توانند نور را بدون نیاز به استفاده از پنل نور پس‌زمینه ایجاد کنند، نمایشگرهای «خودتابش» نامیده می‌شوند.

 

مقایسه نانوسل با تلویزیون اولِد (OLED)

در مقایسه با تکنولوژی QLED، صفحه نمایش‌های OLED فاقد بک لایت هستند و هر پیکسل به طور مستقل نور تولید می کند، در نتیجه رنگ مشکی آن‌ها بسیار تاریک بوده، کنتراست بی نظیری دارند و بسیار نازک‌تر هستند.

از آنجایی که صفحه‌های OLED بسیار قابل انعطاف هستند، در تولید صفحه نمایش‌های خمیده و بسیار باریک از این دست صفحه نمایش‌ها استفاده می‌شود. از آنجایی که صفحه نمایش OLED اولین بار توسط ال جی ابداع شد، تمامی شرکت‌های دیگری که تلویزیون های OLED می‌سازند، صفحه نمایش خود را از شرکت ال جی خریداری می‌کنند.

 

راهنمای انتخاب تلویزیون ال جی بر اساس وضوح تصویر

کمپانی ال جی در حال حاضر 4 نوع رزولوشن برای محصولات خود دارد اما بیشترین نمایشگرها فورکی هستند.

images 1677074586 63f6209a5a307 - راهنمای خرید تلویزیون ال جی بر اساس نوع نمایشگر، وضوح تصویر (آپدیت 2023)

 

راهنمای خرید تلویزیون LG بر اساس قیمت و کیفیت کلی

به طور قطع یکی از مهم ترین موضوعات هنگام خرید تلویزیون ال جی، قیمت آن است. پیشنهادهایی که وجود دارد بسیار جذاب و عالی هستند. شما اگر بودجه کافی و فضای کافی در اختیار دارید می توانید سراغ تلویزیون های سایز بزرگ LG بروید. قطعا با پرداخت هزینه بیشتر امکانات و کیفیت بیشتری در اختیار شما خواهد بود. اما نگران نباشید. برای عزیزانی که تازه ازدواج کرده اند، فضای کافی برای تلویزیون بزرگ ندارند؛ ال جی مدل های اقتصادی مناسبی را تولید کرده است.

برای نمونه در میان اندازه های مختلف مدل های 55 و 65 اینچی محبوبیت بیشتری دارند. امکانات مشابهی با مدل های رده بالا با قیمت مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به همین دلیل خرید تلویزیون 65 اینچ ال جی را به شما پیشنهاد می دهیم. چون کیفیت ساخت بالایی دارند و بازه قیمتی آنها بسیار مناسب است.

در فروشگاه مولودی مال سری های مختلف تلویزیون LG از جمله OLED و نانوسل وجود دارد. اما به صورت کلی می توان دسته بندی های زیر را معرفی کرد.

  • تلویزیون های اقتصادی ال جی
  • تلویزیون های میان رده ال جی
  • تلویزیون های پرچم دار و بالا رده ال جی
  • تلویزیون اقتصادی

 

اگر بودجه کمی دارید تلویزیون ال جی اقتصادی و به اصطلاح پایین رده بهترین برای شماست؛ این محصولات ابدا بی کیفیت نیستند و شما با بودجه خود می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید. تلویزیون های ان ای دی با کیفیت فول اچ دی و تلویزیون های ال ای دی فورکی در این دسته هستند.

 

تلویزیون میان رده

اگر بودجه شما در حد متوسط است تلویزیون ال جی میان رده را به شما پیشنهاد می‌دهیم، این محصولات نیز تنوع بسیار زیادی دارند در سایز و امکانات مختلفی تولید شده‌اند. تلویزیون های ال ای دی، نانو ال ای دی، کیوند QNED و برخی از اولدها فورکی در این دسته هستند.

 

تلویزیون بالا رده و پرچم دار

اگر توانایی مالی بیشتری دارید تلویزیون ال جی بالا رده یا پرچم دارها را از دست ندهید و بدون معطلی می‌توانید بهترین را بخرید. تلویزیون های OLED، OLED evo،QLED Mini LED و محصولاتی با رزولوشن 8K در این دسته هستند.

منبع: https://moloudimall.com/size-and-inch/

 

/ پایان
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR