دانلود Filmotech 3.10.0 x86/x64 – نرم افزار مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات فیلم‌ها

دانلود Filmotech 3.10.0 x86/x64 - نرم افزار مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات فیلم‌ها

 

دانلود Filmotech

| نرم افزار مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات فیلم‌ها |

 

Filmotech 3.10.0 x86/x64 نام یک ابزار مدیریت فیلم است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید دیتای فیلم‌ها را در اینترنت جستجو کنید، کاور فیلم‌ها را پرینت و انواع اطلاعات مرتبط با فیلم‌ها را آرشیو کنید. این نرم افزار یک ابزار پیشرفته و قوی است که با هدف کمک به کاربران علاقه‌مند به دنیای فیلم و سریال طراحی شده و امکانات متعددی را در دسترس قرار می‌دهد. این ابزار، راهکاری است که برای ساخت کاتالوگ از فیلم‌ها طراحی شده و می‌توان با آن ویدیوهای DVD, Blu-ray Disc, DivX, CD, VHS و… را مدیریت کنید. این برنامه از PHP/MySQL برای انتشار استفاده می‌کند و قادر است اطلاعات را از اینترنت دریافت و ذخیره نماید.

این برنامه، مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که کاربر به راحتی می‌توانید از همان ابتدای کار با آن ارتباط برقرار کند. از آنجا که این روزها محتوای رسانه‌ای متعددی بسته به هر سلیقه‌ای در دنیا یافت می‌شود، علاقه‌مندان بسیاری در زمینه‌ی فیلم و سریال اقدام به ساخت کالکشن از محتوای دلخواه می‌کنند. اگر که شما نیز از دوست‌داران دنیای فیلم و سریال هستید و می‌خواهید از آن‌ها یک پایگاه داده کامل را بسازید، پیشنهاد می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Filmotech را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Filmotech :

– امکان انتشار اطلاعات مرتبط با کالکشن فیلم و سریال با Dynamic Web PHP/MySQL

– امکان سرچ اطلاعات فیلم و سریال از اینترنت

– قابلیت جستجوی کاور فیلم و سریال و پرینت آن

– امکان ایمپوت و اکسپورت اطلاعات فیلم‌ها

– قابلیت دسترسی آسان و سریع به اطلاعات فیلم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Filmotech.cover1  300x172 - دانلود Filmotech 3.10.0 x86/x64 - نرم افزار مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات فیلم‌ها Filmotech.cover2  300x224 - دانلود Filmotech 3.10.0 x86/x64 - نرم افزار مدیریت و جمع‌آوری اطلاعات فیلم‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 80 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR