دانلود LeafView 1.2.0.0 – نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر در ویندوز

دانلود LeafView 1.2.0.0 - نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر در ویندوز

 

دانلود LeafView

| نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر در ویندوز |

 

LeafView 1.2.0.0 نرم افزاری است که با استفاده از ن، شما می‌توانید از تجربه مشاهده تصاویر خود در ویندوز لذت ببرید. این برنامه با دارا بودن یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند و با رویکرد حفاظت از حریم خصوصی کاربر، امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید با سهولت بسیار به نمایش و مدیریت تصاویر خودر در ویندوز بپردازید. همانطور که می‌دانید، ابزار پیش‌فرض نمایش تصاویر در ویندوز 10، نرم افزار فوتوز (Photos) نام دارد؛ ابزاری که با وجود یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند، از بسیاری امکانات مورد انتظار کاربر برای مدیریت و نمایش تصاویر محروم است.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک ابزار ساده برای نمایش دادن آسان تصاویر در ویندوز 10 است. این برنامه با طراحی رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند خود، توانسته توجه بسیاری از کاربارن را به خود جلب کند. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده که از منابع سیستم شما، کمترین استفاده را کند و از این روی شما با یکی از سبک‌ترین و پرامکانات‌ترین ابزارهای موجود برای مشاهده و مدیریت تصاویر خود سر و کار دارید.هم اکنون می توانید نرم افزار LeafView را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LeafView :

– دارا بودن طراحی زیبا و کاربرپسند

– امکان مشاهده آسان تصاویر در یک محیط زیبا و دوست‌داشتنی

– امکان کنترل پخش تصاویر به صورت پشت سر هم

– جایگزینی مناسب برای ابزار Photos در ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LeafView.cover1  300x216 - دانلود LeafView 1.2.0.0 - نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر در ویندوز LeafView.cover2  300x219 - دانلود LeafView 1.2.0.0 - نرم افزار نمایش حرفه‌ای تصاویر در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : Appx
  • حجم : 102 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR