دانلود بازی Best Rally 1.1.0 – رالی مهیج و سرگرم کننده برای اندروید

دانلود بازی Best Rally 1.1.0 - رالی مهیج و سرگرم کننده برای اندروید

 

دانلود بازی Best Rally برای اندروید

| رالی مهیج و سرگرم کننده برای اندروید |

 

Best Rally 1.1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Oddrok است. با شما هستیم در معرفی یکی دیگر از بازی‌های اندرویدی که طرفداران رالی و اتومبیل‌رانی را به وجد خواهد آورد! این بازی اندرویدی با حجم اندک و کیفیت گرافیکی مطلوب، شما عزیزان را قادر می‌سازد تا از تجربهطهم واقعی مسابقات رالی در مسیرهای پرپیچ و خم لذت ببرید. این بازی ده‌ها مسیر اتومبیل‌رانی مختلف را برای شما در نظر دارد که هریک از آن‌ها سبک و سیاق جذابی از مسابقات رالی را برای شما به تصویر خواهند کشید.

این روزها یک گیمر اندرویدی برای انتخاب بازی‌های مورد علاقه خود، انتخاب‌های بسیاری دارد. به عنوان مثال، اگر فقط از طرفداران سبک اتومبیل‌رانی باشید، ده‌ها عنوان مختلف در پیش روی شماست که هریک خصوصیات منحصر به فرد خود را به همراه دارند. بازی اندرویدی بست رالی نیز یکی از بهترین‌ بازی‌های ساخته شده در زمینه رالی و شبیه‌سازی مسابقات اتومبیل‌رانی در این سبک می‌باشد که با کیفیت گرافیکی بسیار عالی و شبیه‌سازی مسیرهای مهیج برای اتومبیل‌رانی، شما عزیزان را در این مهارت به چالش وامی‌دارد. هم اکنون می توانید بازی Best Rally را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Best Rally :

– امکانات کنترلی بسیار ساده مخصوص دستگاه‌های لمسی

– دارا بودن ده‌ها مسیر اتومبیل‌رانی منحصر به فرد

– دارا بودن 9 خودروی رالی مختلف

– امکان شرکت در رقابت‌های آنلاین

– قابلیت سیو کردن مراحل بازی در فضای ابری

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Best Rally3 150x84 - دانلود بازی Best Rally 1.1.0 - رالی مهیج و سرگرم کننده برای اندروید Best Rally4 150x84 - دانلود بازی Best Rally 1.1.0 - رالی مهیج و سرگرم کننده برای اندروید Best Rally1 150x84 - دانلود بازی Best Rally 1.1.0 - رالی مهیج و سرگرم کننده برای اندروید Best Rally2 150x84 - دانلود بازی Best Rally 1.1.0 - رالی مهیج و سرگرم کننده برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 42 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR