دانلود NHV BOOT 2022 v965 – دیسک نجات حرفه‌ای رایانه

دانلود NHV BOOT 2022 v965 - دیسک نجات حرفه‌ای رایانه

 

دانلود NHV BOOT

| دیسک نجات حرفه‌ای رایانه |

 

NHV BOOT 2022 v965 نام یک دیسک نجات جدید، حرفه‌ای و کاربردی برای کاربران کامپیوترهای ویندوزی است که با دارا بودن یک طراحی زیبا و مدرن و سرعت بوت بسیار بالا و سازگاری کامل با رایانه‌های قدیمی تا جدید، یکی از بهترین بسته‌های نجات برای کامپیوتر شما در شرایط اضطراری است. این دیسک نجات، ده‌ها ابزار کاربردی و مفید را در خود دارد که به کاربران خود اجازه می‌دهد تا بتوانند مشکلات کامپیوتر را حل کنند. بنابراین افراد تازه‌کار، مهندسین و کاربران خبره کامپیوتر می‌توانند به خوبی از تمامامکانات این دیسک نجات فوق‌العاده بهره ببرند.

این دیسک نجات، دارای یک محیط گرافیکی بسیار زیبا و مدرن است و کلیه جزئیات آن با دقت بالا طراحی و متناسب با نیاز کاربر آماده شده‌اند. این دیسک نجات با کامپیوترهای قدیمی تا جدید سازگاری کامل دارد و از پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس پشتیبانی می‌کند. این بسته کاربردی، کلیه ابزارهای پیشرفته مورد نیاز شما برای نجات سیستم را در خود دارد و انواع ابزارهای حرفه‌ای در آن گنجانده و قابل استفاده هستند. این دیسک نجات را به راحتی می‌توانید بر روی حافظه فلش بوت کنید و با سرعت بالا از امکانات آن بهره ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن دیسک نجات NHV BOOT برای کامپیوتر و ویندوز را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های NHV BOOT :

– سازگاری با نسل‌های مختلف رایانه‌ها (قدیمی تا جدید)

– سرعت بسیار بالا در بارگذاری تمامی ورژن‌های WinPE

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– سازگاری با نصب ویندوز 11 بایپس (Bypass TPM 2.0, Secure Boot)

– سازگاری با هارد درایوهای NVME در Intel Gen 11 / AMD 5000 Series

– سازگاری با هارد درایوهای Apple SSD

– امکان باز کردن کامپیوترهای قفل شده با رمز عبور، اثر انگشت، مایکروسافت اکانت و …

– دارا بودن Win11PE/Win10PE

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NHV BOOT.cover2  300x225 - دانلود NHV BOOT 2022 v965 - دیسک نجات حرفه‌ای رایانه NHV BOOT.cover1  300x225 - دانلود NHV BOOT 2022 v965 - دیسک نجات حرفه‌ای رایانه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل ISO بدست آمده را روی یک دی وی دی رایت کنید یا توسط نرم افزارهای بوت Rufus ، فلش را بوت کنید و نصب نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 3.07 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR