دانلود SP Recovery Utility – نرم افزار ترمیم فلش دیسک های سیلیکون پاور

دانلود SP Recovery Utility - نرم افزار ترمیم فلش دیسک های سیلیکون پاور

 

دانلود SP Recovery Utility

| نرم افزار ترمیم فلش دیسک های سیلیکون پاور |

 

SP Recovery Utility نام نرم افزاری کم حجم و مفید ، به منظور تعمیر و ترمیم فلش مموری های ساخته شده توسط کمپانی سیلیکون پاور است. این نرم افزار که عملکردی آنلاین و مرتبط با سرورهای شرکت سازنده فلش مموری شما دارد ، در ابتدای کار از شما درخواست می کند تا فلش مموری خود را به سیستم متصل کنید ، با این عمل و پس از شناسایی شدن فلش مموری توسط نرم افزار ، فرآیند ترمیم آن آغاز شده و مشکلات آن برطرف می گردد. اگر شما نیز یکی از دارندگان فلش مموری های سیلیکون پاور هستید و متوجه وجود مشکل در کارکرد آن شده اید ، در بسیاری مواقع SP Recovery Utility می تواند مشکل موجود را برایتان برطرف نماید.

از آن جا که فلش دیسک ها دستگاه هایی ذخیره سازی به صورت قابل حمل هستند و در روز ممکن است به انواع سیستم های کامپیوتر متصل شوند ، احتمال ویروسی شدن و یا معیوب شدن آنان بالاست. SP Recovery Utility نرم افزاری است که می تواند مشکلات موجود در  فلش مموری های شرکت سیلیکون پاور را بررسی کرده و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SP Recovery Utility را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SP Recovery Utility :

– سازگاری با انواع مدل های مختلف فلش مموری های سیلیکون پاور

– دارا بودن حجم کم در برابر عملکرد بسیار عالی

– عملکرد آنلاین و مرتبط با سرورهای شرکت سازنده فلش مموری های سیلیکون پاور

– عملکرد بسیار ساده و تنها با یک کلیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 150 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR