دانلود بازی The Last Rolling Hero برای PC

دانلود بازی The Last Rolling Hero برای PC

 

دانلود بازی The Last Rolling Hero برای کامپیوتر

| بازی نجات لومی‌ها |

| نسخه PLAZA |

 

The Last Rolling Hero بازی کم حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط RHDI Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. داستان این بازی کامپیوتری جدید، در سیاره‌ای دور و ناشناخته به تصویر کشیده می‌شود. جهانی دور از انسان که در برهه‌ای از زمان، ربات‌ها در آن زندگی می‌کردند. این ربات‌ها که اکنون تنها جمعیت اندکی از آنان باقی مانده، لومی (Lumi) نام داشته و تفریحات ساده‌ای در زندگی خود دارند. به عنوان مثال، یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های آنان این است که در ساحل به تماشای غروب آفتاب بنشینند.

یک روز که لومی‌ها در ساحل به انتظار غروب آفتاب بودند، صدای بلندی از آسمان شنیده و یک سفینه فضایی به سیاره آنان وارد شد. کمی بعد مشخص شد که این سفینه مربوط به یک قهرمان جنگی است که در جنگ‌های بین کهکشانی، مجبور به فرود اضطراری در سیاره لومی‌ها می‌شود. این ربات‌ها در ابتدا وحشت‌زده شدند، ولی اندکی بعد به یاری این سفینه شتافته و به تعمیر آن کمک می‌کنند. خلبان سفینه نیز برای قدردانی، کلیه دانسته‌های خود از جهان‌های دیگر را برای لومی‌ها تعریف می‌کند. در یکی دیگر از روزها، موجوداتی شیطانی به سیاره زیبای لومی‌ها وارد شده و این ربات‌ها را دستگیر و زندانی می‌کند؛ چرا که لومی‌ها به طور ذاتی یک راکتور اتمی را در درون خود دارند. اکنون خلبان این سفینه (شما) وظیفه دارید که برای نجات لومی‌های مهربان دست به کار شوید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Last Rolling Hero را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Last Rolling Hero1 300x169 - دانلود بازی The Last Rolling Hero برای PC The Last Rolling Hero2 300x169 - دانلود بازی The Last Rolling Hero برای PC

 

The Last Rolling Hero3 300x169 - دانلود بازی The Last Rolling Hero برای PC The Last Rolling Hero4 300x169 - دانلود بازی The Last Rolling Hero برای PC

 

The Last Rolling Hero5 300x169 - دانلود بازی The Last Rolling Hero برای PC The Last Rolling Hero6 300x169 - دانلود بازی The Last Rolling Hero برای PC

 

تریلر بازی The Last Rolling Hero :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i-Series at 2GHz or AMD Equivalent
Memory: 3 GB RAM
Graphics: GTX 550ti with 1GB VRAM or Analogue
DirectX: Version 10
Storage: 15 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i-Series at 2GHz or AMD Equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 770 with 2GB VRAM / Radeon R9 280X 3GB
DirectX: Version 10
Storage: 15 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 5.64 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR