دانلود PureBasic 6.04 LTS win/macOS/Linux – محیط توسعه به زبان بیسیک

دانلود PureBasic 6.01 LTS win/macOS/Linux - محیط توسعه به زبان بیسیک

 

دانلود PureBasic

| محیط توسعه به زبان بیسیک |

 

PureBasic 6.04 LTS win/macOS/Linux پیور بیسیک، نام یک محیط توسعه کراس پلتفرم و مدرن برای توسعه و دیباگ کردن برنامه‌ها و بازی‌های زبان بیسیک (BASIC) است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید اپلیکیشن‌های خود را برای Windows, Linux, macOS, AmigaOS و انواع دیگر پلتفرم‌های سازگار با Intel / AMD x86-x64 / ARM 32 / ARM 64 بسازید. این نرم افزار در واقع یک محیط توسعه بسیار قوی و پرکاربرد است که شمار بسیاری از لایبرری‌ها و فانکشن‌ها را در خود دارد که جزئیات هریک را می‌توان در مستندات این نرم افزار مشاهده کرد. از جمله این امکانات می‌توان به عملکردهایی برای کار با محیط کنسولی در ویندوز، گرافیک 2 و 3 بعدی، شبکه و … اشاره کرد.

این نرم افزار به عنوان یک محیط ساده برای زبان برنامه‌نویسی بیسیک برای مبتدیان ایجاد شده است تا افراد بتوانند هنوز هم با زبان BASIC پروژه‌های خود را توسعه دهند. این برنامه یک محیط توسعه تعاملی کامل است که می‌تواند به کاربر کمک کند تا کد پیور بیسیک را ایجاد، ویرایش و یا عیب‌یابی کند. این محیط توسعه به طور پیش‌فرض، کامپایلر این زبان را نیز در خود دارد و شما به طور مستقیم و بدون نیاز به پیکربندی اضافه می‌تواند کدها را بنویسید و از آن خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PureBasic را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PureBasic :

– امکان توسعه انواع برنامه و بازی به زبان بیسیک

– مناسب برای برنامه‌نویسان مبتدی / باتجربه

– امکان توسعه نرم افزار برای انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک

– دارا بودن صدها لایبرری و توابع از پیش آماده

– دارا بودن کامپایلر سریع و قدرتمند

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PureBasic.cover1  300x181 - دانلود PureBasic 6.04 LTS win/macOS/Linux - محیط توسعه به زبان بیسیک PureBasic.cover2  300x227 - دانلود PureBasic 6.04 LTS win/macOS/Linux - محیط توسعه به زبان بیسیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR