دانلود Avalonia UI 0.10.19 – فریمورک متن‌باز توسعه نرم افزار

دانلود Avalonia UI 0.10.19 - فریمورک متن‌باز توسعه نرم افزار

 

دانلود Avalonia UI

| فریمورک متن‌باز توسعه نرم افزار |

 

Avalonia UI 0.10.19 نام یک بسته نرم افزاری جدید، قدرتمند و کاربردی است که با آن می‌توانید اپلیکیشن‌هایی مولتی پلتفرم را با دات‌نت (NET.) بسازید. این مجموعه، در واقع یک فریمورک متن‌باز و قدرتمند برای ساخت اپلیکیشن‌هایی زیبا و جذاب برای انواع پلتفرم‌ها شامل ویندوز، مک، لینوکس، اندروید، iOS و وب است که با دارا بودن امکاناتی جامع و گسترده تقریبا همه نیاز شما را در این زمینه برآورده می‌کند. از آنجا که برنامه‌ها با هر به‌روزرسانی پیچیده‌تر می‌شوند و تعداد توابع آن‌ها افزایش می‌یابد.، توسعه‌دهندگان باید در نظر داشته باشند که رابط کاربری برای افراد مبتدی و یا حتی حرفه‌ای، تا چه اندازه باید در حین طراحی بااهمیت در نظر گرفته شود. علاوه بر این، ساخت و طراحی نرم افزار برای چند پلتفرم مختلف، فرآیندی است که می‌تواند زمان و انرژی زیادی را از افراد بگیرد. یکی از راه‌های کاهش زمان لازم در حین فرآیند توسعه، استفاده از فریمورک‌های اختصاصی و مخصوص همانند این ابزار است که بتوان با یک بار کدنویسی، خروجی را در انواع پلتفرم‌ها در دسترس داشت.

این نرم افزار، در واقع یک بسته نرم افزاری رایگان و بسیار قوی است که با آن می‌توان برنامه‌ها را با قابلیت اجرا در چند پلتفرم مختلف توسعه داد. این فریمورک، دارای ده‌ها تمپلیت از پیش آماده است که کاربر می‌تواند در آن برنامه‌های خود را طراحی و تغییرات خود را به صورت جزئی یا کلی اعمال کند و از تجربه کار با آن به خوبی بهره ببرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Avalonia UI را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Avalonia UI :

– رایگان و متن‌باز بودن – امکان ساخت برنامه‌هایی با قابلیت اجرا در ویندوز، مک، لینوکس، اندروید، وب و iOS

– امکان توسعه اپ به صورت مولتی پلتفرم با زبان NET.

– دارا بودن ده‌ها تمپلیت و متریال از پیش آماده

– مناسب برای دولوپرهای انواع برنامه دسکتاپ، وب و موبایل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Avalonia UI.cover1  300x180 - دانلود Avalonia UI 0.10.19 - فریمورک متن‌باز توسعه نرم افزار Avalonia UI.cover2  300x200 - دانلود Avalonia UI 0.10.19 - فریمورک متن‌باز توسعه نرم افزار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR