دانلود بازی Risky Infinite Roads 1.3 – جاده های خطرناک برای اندروید

دانلود بازی Risky Infinite Roads 1.3 - جاده های خطرناک برای اندروید

 

دانلود بازی Risky Infinite Roads برای اندروید

| بازی جاده های خطرناک برای اندروید |

 

Risky Infinite Roads 1.3 نام یک بازی جدید در سبک سری بازی های اتومبیل رانی مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. اگر با بازی های ماین کرفت آشنایی داشته باشید ، احتمالا از شکل و شمایل کلی کاراکترهای آن با خبرید ؛ در این مطلب از سایت یاس دانلود ، یک بازی اتومبیل رانی را به شما معرفی می کنیم که محیطی مشابه با سری بازی های ماین کرفت دارد. تا آنجا که می توانید رانندگی کنید و خودروی خود را از خطرات دور نگه دارید ! یک رانندگی پر خطر را در جاده ای بی انتها دنبال کنید و با دوری کردن از موانع خطرناک ، مأموریت های بازی را یک به یک پشت سر بگذارید.

در حین رانندگی ، موانعی در مسیرتان ظاهر می شوند که تنها با تاچ کردن بر روی صفحه نمایش می توانید آنان را پشت سر بگذارید. با دابل تاچ کردن می توانید پرش هایی بلندتر را برای گذر از آنان به نمایش بگذارید. محیط گرافیکی جذاب و امکان جمع آوری سکه ها و بازی دزد و پلیس از مهم ترین نکات قابل توجه و جذاب در مورد این بزی به شمار می آیند. هم اکنون می توانید بازی Risky Infinite Roads را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Risky Infinite Roads1 Risky Infinite Roads2 Risky Infinite Roads3 Risky Infinite Roads4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 14.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR