دانلود Intel Performance Maximizer 1.0.1.602 – اورکلاک خودکار پردازنده‌های اینتل

دانلود Intel Performance Maximizer 1.0.1.602 - افزایش توان پردازنده‌های اینتل با یک کلیک

 

دانلود Intel Performance Maximizer

| اورکلاک خودکار پردازنده‌های اینتل – افزایش توان پردازنده‌های اینتل با یک کلیک |

 

Intel Performance Maximizer 1.0.1.602 نام یک ابزار رایگان و رسمی از کمپانی اینتل (Intel) به عنوان یکی از غول‌های تولیدکننده پردازنده‌های سخت افزاری است که به کمک آن می‌توانید قدرت و توان پردازنده سیستم خود را تا حد غیرقابل باوری افزایش دهید! اصطلاحی که کارشناسان حوزه سخت‌افزار در این زمینه استفاده می‌کنند، اورکلاک (Overclock) نام دارد و احتمالا شمار بسیاری از شما مخاطبین عزیز با آن آشنایی کامل دارید. تا همین چند سال قبل، اورکلاک کردن سخت‌افزارهای رایانه‌ای مختص دانش‌آموختگان این حوزه بود و دیگر افراد هرگز حاضر به پذیرش این ریسک نبودند. به کمک تکنیک اورکلاک، کاربر می‌تواند قدرت سخت افزاری سیستم خود را بدون نیاز به صرف هیچگونه اضافی افزایش دهد.

با توجه به محبوبیت بالای این روش در بین کاربران حرفه‌ای، شرکت‌های تولیدکننده قطعات سخت افزاری به این فکر افتادند که با معرفی و ارائه نرم افزارهایی رسمی، این روش را برای عموم کاربران نیز ساده‌سازی کنند. مزیت این روش آن است که تقریبا دیگر هیچگونه خطری سخت افزار رایانه شما را تهدید نمی‌کند؛ زیرا که نرم افزارهای رسمی به طور انحصاری از شرکت تولیدکنند به بازار عرضه شده و از این نظر کاملا می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. نرم افزار جدیدی که کمپانی اینتل عرضه کرده است، امکانی را برای شما صاحبان سیستم‌های مجهز به این نوع پردازنده از نسل‌های 5، 7 و 9 فراهم می‌کند تا بتوانید تنها با یک کلیک، اقدام به اورکلاک پردازنده سیستم کرده و قدرت و توان آن را به حداکثر میزان ممکن برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار Intel Performance Maximizer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Intel Performance Maximizer :

– فراهم‌سازی امکان اورکلاک و افزایش توان پردازنده‌های ساخته شده توسط شرکت اینتل

– سازگار با سه نسل مختلف از پردازنده‌ها: Core i9-9900K, i7-9700K, i5-9600K

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– انجام فرآیند اورکلاک با سرعت و قابلیت اطمینان بالا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Intel Performance Maximizer.cover1  297x300 - دانلود Intel Performance Maximizer 1.0.1.602 - اورکلاک خودکار پردازنده‌های اینتل

 



مهرگان آی‌تی


Important Note:

Windows® 10, 64-bit RS5 (Version 1809) or newer

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.55 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR