دانلود iSumsoft BackupTo 3.0.6.9 – نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات آیفون

دانلود iSumsoft BackupTo 3.0.6.9 - نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات آیفون

 

دانلود iSumsoft BackupTo

| نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات آیفون |

 

iSumsoft BackupTo 3.0.6.9 نام یک ابزار جدید و کاربردی به منظور پشتیبان‌گیری از اطلاعات iPhone/iPod touch/iPad در ویندوز است. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید به شکلی ساده و آسان، از اطلاعات iOS در سیستم خود نسخه پشتیبان بگیرید و یا اینکه بکاپ‌های قبلی را در آن بازیابی کنید. این نرم افزار از کلیه نسل‌های آیفون و آیپد پشتیبانی دارد و کاربر می‌تواند انواع اطلاعات خود را با این ابزار و بدون نیاز به نرم افزار آیتونز، پشتیبان‌گیری و بازیابی کنید. همانطور که می‌دانید، سال‌هاست که شرکت اپل با توسعه و بروزرسانی نرم افزار آیتونز (iTunes)، سعی بر آن دارد تا بسیاری از خدمات نرم افزاری کاربران و مشتریان خود را از این طریق مرتفع کند. با این حال، بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که به جای استفاده از آن آیتونز از دیگر نرم افزارهای جایگزین استفاده کنند؛ نرم افزارهایی که تا حد بسیاری بتوانند کارها را ساده و سریع‌تر کنند.

یکی از اصلی‌ترین امکانات نرم افزار آیتونز، مدیریت دستگاه‌های اپل (شامل آیفون و آیپد) است. کاربران این دیوایس‌ها در آیتونز می‌توانند تنها با یک کلیک، اقدام به پشتیبان‌گیری کلی از اطلاعات خود کنند و این بکاپ را بعدها در دستگاه فعلی و یا آینده بازیابی کنند. اگر که به دنبال جایگزینی برای آیتونز هستید که بتواند اطلاعات به‌خصوص شما را به شکل مجزا از هم پشتیبان‌گیری کند، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار را از دست ندهید. با این برنامه شما به راحتی می‌توانید از اطلاعات مورد نظر خود در دیوایس iOS نسخه پشتیبان گرفته و آن را در سیستم نگهداری کنید و یا اینکه در زمانی بعد، اقدام به بازیابی آن در آیفون یا آیپد کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار iSumsoft BackupTo را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار iSumsoft BackupTo :

– امکان بکاپ‌گیری کامل از اطلاعات آیفون و یا انتخاب فایل‌های مورد نظر برای پشتیبان‌گیری

– امکان رمزنگاری بکاپ‌ها با پسورد

– امکان بازیابی بکاپ بر روی آیفون یا آیپد

– امکان انتقال اطلاعات از یک آیفون به آیفون دیگر

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

iSumsoft BackupTo.cover1  300x213 - دانلود iSumsoft BackupTo 3.0.6.9 - نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات آیفون iSumsoft BackupTo.cover2  300x213 - دانلود iSumsoft BackupTo 3.0.6.9 - نرم افزار پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات آیفون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9.22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR