دانلود LEGO BrickLink Studio 2.23.5 x86/x64 – استودیوی طراحی لِگو

دانلود LEGO BrickLink Studio 2.23.5 x86/x64 - استودیوی طراحی لِگو

 

دانلود LEGO BrickLink Studio

| استودیوی طراحی لِگو |

 

LEGO BrickLink Studio 2.23.5 x86/x64 نام یک اپلیکیشن جذاب، قدرتمند و کاربر است که به کاربران امکانی می‌دهد تا بتواند مدل‌های لِگو را در یک محیط سه‌بعدی طراحی کنند و در عین حال بتوانند مدل‌های دلخواه را با انتخاب از بین قطعات مختلف لگو طراحی کنند و با رنگ‌آمیزی آن، یک خروجی جذاب و ایده‌آل را تحویل بگیرند. میدونید لگو چیست؟ بساز، حالا به آن چیزی که ساخته‌ای خوب نگاه کن و بعد، وقتی که خلاقیتت به جوش می‌آید و تصور می‌کنی که چیز بهتری می‌توانی از دل قطعاتش بیرون بیاوری آن را خراب کن! همه‌ی ما در کودکی بارها و بارها این کار را تکرار کرده‌ایم؛ بدون آنکه بدانیم که مهارت‌های جدیدی دارند در درون ما رشد می‌کنند و شکوفا می‌شوند. حال سوال اینجاست که برای کار با لِگو و ساختن و خراب کردن آن، آیا حتما لازم است که با نمونه‌ی فیزیکی آن کار کنیم؟ با استفاده از یک نرم افزار تخصصی در زمینه‌ی طراحی لِگو هم به خوبی می‌توان از جذابیت‌های این اسباب‌بازی محبوب لذت برد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید و کاربردی را برای شما اماده کرده‌ایم که از آن به عنوان استودیوی طراحی لِگو یاد می‌شود که با امکانات منحصر به فرد خود توانسته محبوبیت بسیاری را در بین کاربران به دست آورد.

اسباب‌بازی‌های لِگو پیچیدگی‌های متنوعی دارند و در اشکال آن هیچ محدودیتی وجود ندارد. اگر که به دنبال راهی برای امتحان کردن تنوع بالای این اسباب‌بازی هستید و یا اینکه می‌خواهید خودتان با خلاقیتی که دارید اسباب بازی لِگو طراحی کنید،‌این ابزار می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد. با این ابزار شما می‌توانید خلاقیت خود را به کار بسته و طرح‌هایی که حتی در دنیای واقعی وجود ندارند را هم به تصویر بکشید. با این ابزار هر کاربری می‌تواند به شکل آزادانه طرح‌های لِگوی دلخواه خود را بسازد و آن را در معرض نمایش درآورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار LEGO BrickLink Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LEGO BrickLink Studio :

– دارا بودن محیطی قدرتمند و پرامکانات برای بازی و یا طراحی لِگو

– امکان ساخت لِگوهایی جذاب و متنوع با به‌کارگیری خلاقیت

– مناسب برای دوست‌داران لِگو در تمام سنین

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

LEGO BrickLink Studio.cover1  300x175 - دانلود LEGO BrickLink Studio 2.23.5 x86/x64 - استودیوی طراحی لِگو LEGO BrickLink Studio.cover2  300x169 - دانلود LEGO BrickLink Studio 2.23.5 x86/x64 - استودیوی طراحی لِگو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 312/324 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR