دانلود Timecamp 1.3.84 – نرم افزار مدیریت بهینه صرف زمان

دانلود Timecamp 1.3.84 - نرم افزار مدیریت بهینه صرف زمان

 

دانلود Timecamp

| نرم افزار مدیریت بهینه صرف زمان |

 

Timecamp 1.3.84 یک راهکار نرم افزاری جدید و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به شکل بهینه‌سازی مدیریت زمان را انجام دهید. با این برنامه شما قادر هستید کارهای خود را برنامه‌ریزی و با مدیریت هرچه‌بهتر زمان، هرکدام از امور خود را طبق اولویت انجام داده و در پایان روز از رسیدگی به تمام فعالیت های خود رضایت داشته باشید. اگر که شما هم به طور روزانه با انواع فعالیت‌های کامپیوتری سر و کار دارید و این باعث می‌شود که بسیاری از فعالیت‌های دیگر از جمله حضور در شبکه‌های اجتماعی، گشت و گذار در صفحات وب و … باعث عدم تمرکز شما شوند، شاید بد نباشد که از یک ابزار مدیریت زمان برای کنترل هرچه بهتر کارهای خود استفاده کنید.

اگر که شما نیز همواره از هدر رفت زمان گلایه‌مند هستید و به دنبال روشی برای برنامه‌ریزی و مدیریت هرچه بهتر انجام کارها و مدیریت صرف زمان روزمره خود هستید، ما برایتان یک ابزار ساده و کاربردی را به همین منظور آماده کرده‌ایم. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید مهارت‌های مدیریت زمان را تقویت کرده و بهره‌وری انجام کارهای خود را ارتقا دهید. این برنامه مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و تقریبا همه کاربران می‌توانند در ابتدای نصب با آن ارتباط برقرار کنند. بعد از نصب و راه‌اندازی، شما به سرعت می‌توانید جداول زمانی مختلف را در مرورگر اینترنتی دلخواه خود ببینید و انجام پروژه‌های خود را با این برنامه تنظیم کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Timecamp را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Timecamp :

– امکان مدیریت و ردیابی صرف زمان

– توانایی ارائه شفافیت لازم در ارائه گزارشات کاری مطابق با زمان

– امکان تشکیل جداول زمانی برای ارائه گزارش به طور خودکار

– مناسب برای استفاده‌های شخصی و یا کسب و کارها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Timecamp.cover1  300x173 - دانلود Timecamp 1.3.84 - نرم افزار مدیریت بهینه صرف زمان Timecamp.cover2  300x173 - دانلود Timecamp 1.3.84 - نرم افزار مدیریت بهینه صرف زمان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5.91 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR