دانلود Remo Drive Defrag 2.0.0.44 – دیفراگ و بهینه‌سازی عملکرد هارد دیسک

دانلود Remo Drive Defrag 2.0.0.44 - دیفراگ و بهینه‌سازی عملکرد هارد دیسک

 

دانلود Remo Drive Defrag

| دیفراگ و بهینه‌سازی عملکرد هارد دیسک |

 

Remo Drive Defrag 2.0.0.44 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه دیفراگ و بهینه‌سازی عملکرد هارد دیسک در رایانه است که با دارا بودن یک رابط گرافیی ساده و کاربرپسند، کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند تنها با چند کلیک ساده به این مهم دست پیدا کنند. همانطور که می‌دانید، پس از گذشت مدت زمانی کوتاه از زمان نصب ویندوز، رفته رفته سرعت اجرای دستورات در سیستم‌عامل دچار افت می‌شود. قرارگیری فایل‌ها به طور تصادفی در بخش‌های مختلف هارد دیسک به دلیل نوع ساختار خواندن/نوشتن در اینگونه حافظه‌ها، نقش مهمی را در بروز این اختلال بر عهده دارد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید مشکلات این‌چنینی در هارد دیسک خود را برطرف کرده و ضمن مرتب‌سازی داده‌ها در جای درست، سرعت دسترسی به اطلاعات را به طرز چشم‌گیری ارتقا دهید.

یک هارد دیسک در سیستم با سخت افزار بسیار قوی هم در صورتی که شرایطی مشابه را از لحاظ فرگمنت‌ها داشته باشد، از مشکل سرعت پایین در دسترسی به اطلاعات رنج خواهد برد. در صورتی که شما پارتیشن‌های مختلف سیستم خود را دیفراگ کنید، سرعت دسترسی به اطلاعات و همچنین عملکرد سیستم خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهید بخشید. ابزاری که در این مطلب برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، قادر است عمل دیفراگمنت هارد دیسک سیستم را برای شما بر عهده بگیرد و این کار را با سرعت و دقت بسیار بالایی به انجام برساند. هم اکنون می توانید نرم افزار Remo Drive Defrag را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Remo Drive Defrag :

– امکان بهبود عملکرد رایانه تا چندین برابر

– امکان بالا بردن سرعت بوت شدن ویندوز

– امکان اجرای سریع‌تر برنامه‌ها

– بهبود طول عمر هارد دیسک سیستم

– امکان بهبود شانس بازیابی اطلاعات حذف شده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Remo Drive Defrag 1 300x164 - دانلود Remo Drive Defrag 2.0.0.44 - دیفراگ و بهینه‌سازی عملکرد هارد دیسک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR