دانلود بازی Rocky Climb 1.0.2 – صخره نوردی مهیج برای اندروید

دانلود بازی Rocky Climb 1.0.2 - صخره نوردی مهیج برای اندروید

 

دانلود بازی Rocky Climb برای اندروید

| بازی صخره نوردی مهیج برای اندروید |

 

Rocky Climb 1.0.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی Estoty Entertainment LLC است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به چالش‌های سخت و مهیج هستید، شاید بهتر باشد برای یک بار هم که شده شانس خود را برای صعود از قله‌های مرتفع امتحان کنید! این بازی اندرویدی جدید، گیم‌پلی ساده و سرگرم‌کننده‌ای دارد و تمامی افراد با سنین مختلف می‌توانند تا مدت‌ها با آن سرگرم شوند. اصلی‌ترین هدف شما در این بازی، صعود از قله‌ها و رسیدن به ارتفاعات بالا در منظره‌های دیدنی طبیعت است.

صخره‌نوردی یکی از ورزش‌هایی است که در مسابقات حرفه‌ای و رسمی جهان نیز، یک رشته مخصوص برای آن تعریف شده و ورزشکارانی مختلف از سراسر جهان، در این زمینه با همدیگر رقابت می‌کنند. در این بازی اندرویدی، شما به عنوان یک قهرمان ورزش صخره‌نوردی قرار می‌گیرید که باید با صعود از قله‌ها و صخره‌های مختلف از منظره‌‌های دیدنی، خود را به ارتفاعات بالا رسانده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Rocky Climb را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Rocky Climb :

– دارا بودن مراحل مختلف و سرگرم‌کننده

– امکان شخصی‌سازی کاراکتر بازی

– دارا بودن عناصر هنری و بسیار زیبا

– قابلیت رقابت با سایر پلیرهای سراسر جهان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rocky Climb1 84x150 - دانلود بازی Rocky Climb 1.0.2 - صخره نوردی مهیج برای اندروید Rocky Climb2 84x150 - دانلود بازی Rocky Climb 1.0.2 - صخره نوردی مهیج برای اندروید Rocky Climb3 84x150 - دانلود بازی Rocky Climb 1.0.2 - صخره نوردی مهیج برای اندروید Rocky Climb4 84x150 - دانلود بازی Rocky Climb 1.0.2 - صخره نوردی مهیج برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR