دانلود PDNob Shortcuts 2.7.1 – دسترسی سریع به شرتکات‌ها و انجام سریع‌تر امور روزمره در ویندوز

دانلود PDNob Shortcuts 2.7.1 - دسترسی سریع به شرتکات‌ها و انجام سریع‌تر امور روزمره در ویندوز

 

دانلود PDNob Shortcuts

| دسترسی سریع به شرتکات‌ها و انجام سریع‌تر امور روزمره در ویندوز |

 

PDNob Shortcuts 2.7.1 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید است که با استفاده از آن می‌توانید انجام کارها و امور پرتکرار روزمره‌ی خود پای سیستم (ویندوز) را سریع‌تر کنید. این برنامه، از امکانات متعددی پشتیبانی می‌کند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به OCR، امکان ثبت اسکرین‌شات، اجرای اپلیکیشن‌های پرکاربرد، آنلاک کردن صفحات اینترنتی، زمان‌بندی خاموشی سیستم و … اشاره کرد. تنها کافی‌ست که این ابزار را بر روی سیستم خود نصب کنید تا در ادامه به مجموعه‌ای از دستورات میانبر دسترسی داشته و بتوانید در هر زمان تنها با یک کلیک آن‌ها را اجرا نمایید.

با این ابزار شما می‌توانید فرآیندهای کاری خود را بر روی سیستم ساده و سریع‌تر کنید تا بدین ترتیب انجام بسیاری از دستورات برایتان ساده و آماده‌ی دسترس‌تر باشند. به طور کلی، همه‌ی ما در حین کار روزمره با سیستم‌های رایانه‌ای از تعدادی برنامه یا اپلیکیشن مشخص استفاده می‌کنیم که در دسترس بودن ساده‌تر آن، می‌تواند کارها را برایمان ساده‌تر کند. این برنامه فضایی را در دسترس قرار می‌دهد که شما بتوانید برای هر دستور یا برنامه‌ای در سیستم یک شرتکات تعیین کنید و از آنجا که دسترسی به پنل این برنامه ساده و سریع است، شما قادر هستید از همین فضا به کلیه دستورات پرتکرار خود در روزمره دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PDNob Shortcuts را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PDNob Shortcuts :

– دارا بودن OCR (قابلیت تشخیص متن از روی عکس‌ها)

– دارا بودن لانچر برنامه‌های پرکاربرد

– امکان ثبت اسکرین‌شات در سیستم

– امکان زمان‌بندی خاموشی رایانه در ساعات مشخص از شبانه‌روز

– قابلیت سرچ سریع و مستفیم در موتور جستجوی گوگل

– مجهز بودن به محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PDNob Shortcuts.cover1  300x150 - دانلود PDNob Shortcuts 2.7.1 - دسترسی سریع به شرتکات‌ها و انجام سریع‌تر امور روزمره در ویندوز PDNob Shortcuts.cover2  300x150 - دانلود PDNob Shortcuts 2.7.1 - دسترسی سریع به شرتکات‌ها و انجام سریع‌تر امور روزمره در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 72 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR