دانلود Apeaksoft Slideshow Maker 1.0.28 x86/x64 – نرم افزار ساخت اسلایدشو

دانلود Apeaksoft Slideshow Maker 1.0.10 x86/x64 - نرم افزار ساخت اسلایدشو

 

دانلود Apeaksoft Slideshow Maker

| نرم افزار ساخت اسلایدشو |

 

Apeaksoft Slideshow Maker 1.0.28 x86/x64 نام نرم افزاری است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند مجموعه تصاویر خود را به یک اسلایدشوی زیبا و خاطره‌انگیز تبدیل کنند. اگر شما هم به دنبال ابزاری هستید که بتواند عکس‌های مدنظرتان را در دنباله هم قرار داده و از ترکیب آن‌ها یک فایل ویدیویی جذاب و زیبا را خلق کند، ما برایتان یک ابزار حرفه‌ای را سراغ داریم. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند مجموعه تصاویر مربوط به یک مراسم خاص نظیر جشن تولد، عروسی، مهمانی یا … را در کنار هم قرار داده و از مجموعه آن‌ها یک فایل ویدیویی شکیل و بسیار زیبا را خلق کند. اینگونه ابزارها، عموما تحت عنوان برنامه‌های ساخت اسلایدشو شناخته می‌شوند که در این مطلب، با معرفی یکی از بهترین‌ آن‌ها در خدمت شما هستیم. بارها برای کاربران پیش آمده که بخواهند مجموعه تصاویر خود را به یک فایل ویدیویی تبدیل کرده و از آن یک خاطره به‌یادماندنی را خلق کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، امکانات گسترده‌ای را در زمینه ساخت اسلایدشو به شما ارائه می‌کند تا بتوانید ضمن دسترسی به ده‌ها پوسته و تمپلیت از پیش آماده شده، تصاویر خود را در کنار هم قرار داده و با ترکیب آن‌ با دیگر محتوای چند‌رسانه‌ای، یک ارائه بی‌نظیر را خلق کنید.

کاربر می‌تواند بر حسب تمایل خود، انواع فرمت‌های تصویری، صوتی و ویدیویی را به محیط این برنامه وارد کرده و با ترکیب آن‌ها، یک اسلایدشوی خلاقانه و به‌یادماندنی را ایجاد کند. از مهم‌ترین خصوصیات این نرم افزار این نرم افزار می‌توان به دارا بودن محیط کاربری ساده و زیبا، کارکرد آسان، دارا بودن ده‌ها فیلتر و افکت منحصر به فرد و سازگاری با طیف وسیعی از فرمت‌های چند‌رسانه‌ای اشاره کرد. به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که نیاز به ابزاری دارید که بتواند با ترکیب تصاویر مدنظر شما، اسلایدشوهایی زیبا را ایجاد کند، فرصت استفاده از این برنامه جدید و قدرتمند را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Apeaksoft Slideshow Maker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Apeaksoft Slideshow Maker :

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– عدم نیاز به مهارت و یا تخصص حرفه‌ای در زمینه ساخت یا تدوین فیلم

– سازگاری کامل با انواع فرمت‌های صوتی، تصویری و ویدیویی

– دارا بودن ده‌ها تمپلیت از پیش آمده شده

– امکان ترکیب آسان محتوای چندرسانه‌ای برای خلق اسلایدشوهای زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Apeaksoft Slideshow Maker.cover1  300x191 - دانلود Apeaksoft Slideshow Maker 1.0.28 x86/x64 - نرم افزار ساخت اسلایدشو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 166 + 168 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR