دانلود دوره آموزشی طراحی رابط کاربری با فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای – UI Design with Photoshop from Beginner to Expert in 15 Days

دانلود دوره آموزشی طراحی رابط کاربری با فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای - UI Design with Photoshop from Beginner to Expert in 15 Days

 

دانلود دوره آموزشی طراحی رابط کاربری با فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای

| UI Design with Photoshop from Beginner to Expert in 15 Days |

MP4 | | Duration: 11.5 Hours | Language: English

 

دانلود دوره آموزشی طراحی رابط کاربری با فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. معرفی و عرضه نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) از سوی کمپانی ادوبی (Adobe) انقلابی بزرگ در میان برنامه‌های کاربردی سیستم‌های کامپیوتری به شمار می‌رفت. از همان روز اول تاکنون، نه تنها کاربرد این نرم افزار کمرنگ نشده، بلکه روز به روز تکنولوژی‌های جدیدتری ظهور می‌کنند که خلاقیت در آنان وابستگی مستقیمی به فتوشاپ دارد. امروزه یکی از مشاغل پردرآمد و تخصصی در حوزه کامپیوتر، طراحی رابط کاربری (UI) است که هم در زمینه وب و هم در زمینه طراحی اپلیکیشن‌های موبایل کاربردی اساسی دارد. همچنین برای دانلود فتوشاپ می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، دوره آموزشی جدیدی را برای شما آماده کرده‌ایم که به کمک آن در مدت 15 روز می‌توانید به یک طراح حرفه‌ای یوزر اینترفیس تبدیل شوید! این دوره آموزشی، شما را از ابتدا با مفاهیم فتوشاپ آشنا می‌سازد تا در انتهای آن قادر باشید رابط کاربری مورد نظر خود را در نهایت سادگی به کمک فتوشاپ خلق کنید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزشی طراحی رابط کاربری با فتوشاپ از مبتدی تا حرفه ای :

– مناسب برای کاربران مبتدی تا حرفه‌ای

– یادگیری تنظیمات اولیه برای شروع طراحی

– یادگیری اصول طراحی UI در فتوشاپ

– آشنایی با میانبرهای فتوشاپ در طراحی رابط کاربری

– آشنایی با نحوه به کار گیری کاستوم اسکریپت‌ها در فتوشاپ

– مناسب برای یادگیری طراحی UI وب‌سایت یا اپلیکیشن‌های موبایل

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 2.36 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR