دانلود Reading Time WP 2.0.15 – نمایش زمان تقریبی مطالعه در وردپرس

دانلود Reading Time WP 2.0.15 - نمایش زمان تقریبی مطالعه در وردپرس

 

دانلود Reading Time WP

| نمایش زمان تقریبی مطالعه در وردپرس |

 

Reading Time WP 2.0.15 نام یک افزونه‌ی وردپرسی محبوب و قدرتمند در زمینه‌ی نمایش زمان تقریبی مطالعه مطالب در وب‌سایت‌های وردپرسی است. همانطور که احتمالا می‌دانید، وردپرس (Wordpress) یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) محبوب است که ابتدا به عنوان یک ابزار برای ایجاد وبلاگ‌ها شروع شد، اما امروزه به عنوان یک CMS کامل برای سایت های وب و فروشگاه‌های آنلاین استفاده می‌شود. وردپرس برای افراد مبتدی و غیرفنی نیز قابل استفاده است، به همین دلیل تبدیل به یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا در جهان شده است. یکی از مزیت‌های وردپرس نسبت به روش‌های قدیمی طراحی سایت، این است که این سیستم به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، یک وبسایت زیبا و قدرتمند ایجاد کنید. وردپرس انواع قالب‌ها و افزونه‌ها را فراهم می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد تا طراحی و عملکرد وبسایت خود را به شدت سفارشی‌سازی کنید.

در این مطلب، شما عزیزان را با افزونه‌ای مخصوص برای نمایش زمان تقریبی مطالعه مطالب (پست‌ها) در وردپرس آشنا خواهید کرد. این افزونه به شما این امکان را می‌دهد تا زمان مطالعه یک مقاله را به خواننده‌ها نشان دهید. این امر به خواننده‌ها اجازه می‌دهد تا میزان زمانی که برای مطالعه یک مطلب نیاز دارند را بدانند و باعث می‌شود تا آن‌ها به طور بهتر بتوانند زمان خود را مدیریت کرده و مطالب را بخوانند. این افزونه با انواع نسخه‌های سیستم وردپرس سازگار بوده و قابلیت سفارشی‌سازی دارد تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید نمایش زمان تقریبی مطالعه مطالب خود را شخصی‌سازی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Reading Time WP را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Reading Time WP :

– قابلیت نصب ساده و آسان

– سازگاری با نسخه‌های مختلف سیستم مدیریت محتوای وردپرس

– دارا بودن نسخه فارسی (مناسب برای مخاطبان ایرانی)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Reading Time WP.cover1  300x136 - دانلود Reading Time WP 2.0.15 - نمایش زمان تقریبی مطالعه در وردپرس Reading Time WP.cover2  300x182 - دانلود Reading Time WP 2.0.15 - نمایش زمان تقریبی مطالعه در وردپرس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ZIP
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR