دانلود wxPython 4.2.1 x86/x64 – ساخت برنامه‌های مجهز به رابط گرافیکی با پایتون

دانلود wxPython 4.2.1 x86/x64 - ساخت برنامه‌های مجهز به رابط گرافیکی با پایتون

 

دانلود wxPython

| ساخت برنامه‌های مجهز به رابط گرافیکی با پایتون |

 

wxPython 4.2.1 x86/x64 نام یک جعبه ابزار کاربردی برای پایتون است که می‌توان آن را به عنوان جایگزینی برای Tkinter به شمار برد. با این ابزار، دولوپرها می‌توانند به زبان برنامه‌نویسی پایتون، برنامه‌هایی مجهز به رابط گرافیکی (GUI) بسازند. همانطور که می‌دانید، از زبان برنامه‌نویسی پایتون بیشتر در زمینه‌های هوش مصنوعی، محاسبات عددی، اسکپریت‌نویسی و … استفاده می‌شود. البته کاربرد زبان برنامه‌نویسی پایتون به همینجا خلاصه نمی‌شود و ابزارهایی هستند که می‌توان با نصب آن‌ها، قابلیت‌های پایتون را به سطوح بالاتر ارتقا داد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که با آن بتوانید برای ویندوز، برنامه‌هایی مجهز به رابط گرافیکی بسازید.

این ابزار در واقع کتابخانه‌ای قدرتمند با امکان پشتیبانی از چند پلتفرم مختلف است که برنامه‌نویسان پایتون با آن می‌توانند برنامه‌هایی با رابط کاربری گرافیکی بسازند. یکی از مزیت‌های اصلی استفاده از این کتابخانه، این است که کاربران می‌توانند با یک بار کدنویسی، برای پروژه‌های پایتونی خود محیط‌های گرافیکی بسازند و آن‌ را در Windows, macOS, Linux اجرا کنند. این جعبه ابزار، دارای مجموعه‌ای از مستندات آماده و پرکاربرد است که شما نیز به راحتی می‌توانید از طریق مطالعه‌ی آن، برای برنامه‌های خود رابط گرافیکی بسازید و کار با آن را ساده‌تر کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار wxPython را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار wxPython :

– فراهم‌سازی امکان ساخت برنامه‌های مجهز به رابط گرافیکی برای ویندوز، مک و لینوکس با پایتون

– امکان توسعه‌ی پروژه‌های پایتون و ارتقای امکانات آن به قابلیت‌های GUI

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان و مستندات جامع

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

wxPython.cover1  300x227 - دانلود wxPython 4.2.1 x86/x64 - ساخت برنامه‌های مجهز به رابط گرافیکی با پایتون wxPython.cover2  270x300 - دانلود wxPython 4.2.1 x86/x64 - ساخت برنامه‌های مجهز به رابط گرافیکی با پایتون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

برای نصب از دستور زیر استفاده نمایید:

(نسخه 32 بیتی) pip install wxPython-4.2.1-cp312-cp312-win32.whl

(نسخه 64 بیتی) pip install wxPython-4.2.1-cp312-cp312-win_amd64.whl

مشخصات
  • فرمت : WHL
  • حجم : 15/17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR